we don't talk anymore

We don't talk anymore, we don't talk anymore
We don't talk anymore, like we used to do
We don't love anymore
What was all of it for?
Oh, we don't talk anymore, like we used to do
I just heard you found the one you've been looking
You've been looking for
I wish I would have known that wasn't me
'Cause even after all this time I still wonder
Why I can't move on
Just the way you did so easily
Don't wanna know
What kind of dress you're wearing tonight
If he's holding onto you so tight
The way I did before
I overdosed
Should've known your love was a game
Now I can't get you out of my brain
Oh, it's such a shame
That we don't talk anymore, we don't talk anymore
We don't talk anymore, like we used to do
We don't love anymore
What was all of it for?
Oh, we don't talk anymore, like we used to do
I just hope you're lying next to somebody
Who knows how to love you like me
There must be a good reason that you're gone
Every now and then I think you
Might want me to come show up at your door
But I'm just too afraid that I'll be wrong
Don't wanna know
If you're looking into her eyes
If she's holding onto you so tight the way I did before
I overdosed
Should've known your love was a game
Now I can't get you out of my brain
Oh, it's such a shame
That we don't talk anymore (We don't, we don't)
We don't talk anymore (We don't, we don't)
We don't talk anymore, like we used to do
We don't love anymore (We don't, we don't)
What was all of it for? (We don't, we don't)
Oh, we don't talk anymore, like we used to do
Like we used to do
Don't wanna know
What kind of dress you're wearing tonight
If he's giving it to you just right
The way I did before
I overdosed
Should've known your love was a game
Now I can't get you out of my brain
Oh, it's such a shame
That we don't talk anymore (We don't, we don't)
We don't talk anymore (We don't, we don't)
We don't talk anymore, like we used to do
We don't love anymore (We don't, we don't)
What was all of it for? (We don't, we don't)
Oh, we don't talk anymore, like we used to do
We don't talk anymore, oh, oh
(What kind of dress you're wearing tonight)
(If he's holding onto you so tight)
The way I did before
We don't talk anymore, oh, woah
(Should've known your love was a game)
(Now I can't get you out of my brain)
Ooh, it's such a shame
That we don't talk anymoreThat we don't talk anymore

آهنگ از چارلی پوث وسلنا گومز :)))

چند شب پیش خواب میم را دیدم 

خواب دیدم با تلفن با هم حرف میزنیم انقدر صداش پر نشاط بود ! حالا نمیدونم تو واقعیت اینطوریه یا فقط یه خواب بود 

نمیدونم یهو چرا تصمیم گرفت دیگه تموم کنیم قبول دارم برای من بار ذهنی بالایی بود ولی حرفای اون شبم بدون منظور بود من اصن قصد رابطه عاطفی یا ازدواج باهاش نداشتم ! بنده خدا انگار شوکه شد :/ 

ولی خب دیگه تموم شد عوضش دیگه  ذهنم مشغول نیست البته فکر کنم اونم کلا منو فراموش کرده !!! 

جمله آخرش جالب بود 

نوشته بود خیلی ممنون که انقدر با شعور و منطقی هستی ! تا حالا چنین چیزی کسی بهم نگفته بود ! والا من همش به نظرم بی شعور و غیر منطقیم ! 

یه چیزی که هست من اگه بخوام میتونم تموم این حس ها و نیاز هام را سرکوب کنم راهش این سرتالین هاست ولی عوارض خواب آلودگی و ایناش اذیت میکنن برای همین نمیخورم  منم کبدم بعد اون ماجرا ضعیف شده تا یه قرص بخورم تا سه روز اثرش هست :(((

+ میم اینجا را هنوز میخونی ؟


the moutain between us

یکی از بهترین فیلمهایی که دیدم این بودش 

از ته دلم  اون فیلم را دوست داشتم :)))

راستی از وب صاد یه رمان me before you  را دیدم و از روش یه فیلم ساختن کهاون را هم دیدم ولی واقعا به پای فیلم the moutain between us نمیرسه 

مخصوصا سکانس آخر فیلم  و اون سکانس را نمیشه بدون دیدن همه فیلم باهاش ارتباط برقرار کرد باید همه فیلم را دیده باشین وگرنه لینکش را میزاشتم :))

آهنگ های متن فیلم را هم رامین جوادی ساخته برای میم چند تا ترک هاش را یه بار فرستادم :)))

راستی هنوز فکرم درگیره 

داشتم به این چند سالی که گذشت فکر میکردم 

واقعا من راه زندگیم را اشتباه رفتم 

بهترین فرصت های زندگیم را هدر دادم 

الانم هم نمیشه اون فرصت را برگردوند فقط میشه از بقیه زندگی به خوبی استفاده کنم

1- هدف داشته باش 

2- همت داشته باش 

3- امیدت را از دست نده 

4- فرصت ها را غنیمت شمار 

5- بدون استرس الکی زندگی کن خیلی چیزا تو زندگی از کنترل تو خارجه و استرس برای اونها فایده ایی نداره 

 همین 

میم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

اوضاع بی ریخت

در این حد بگم که اوضاعم در بیریخت ترین و تخمی ترین وضعیت خودش قرار داره :|

امروز اصن از خواب که پاشدم میخواستم به همه چی فوش بدم اولیش این زندگی مزخرف هستش 

کلا من انگار اینطوری ام اول پرانرژی شروع میکنم بعد ش اعصابم خورد میشه وبعدش ول میکنم کلا بعد دوباره میام ادامه میدم :|

دیشب نشستم این کورس زامارین را یکم دیدم اومدم با برنامه اش کار کنم اصن رو لبتاپم جواب نمیداد 

سرچزدم دیدم کلا ملت با این برنامه مشکل دارن البته حتی خود اندروید استودیو هم سخت افزار قوی ایی میخواد 

خلاصه اینکه ازاون گزینه هام زامارین فعلا حذف هستش چون اصن سیتمم نمیکشه !

تم قبلیم را به میلاد نشون دادم گفت قشنگ هستش :)

وای خدا خیلی همه چی بهم ریخته هست 

یعنی همه چی ها :((

دلم میخواست میشد برگشت به گذشته و انتخاب درست را کرد :(

من که کنکور امسال رتبه خوب نمیارم بیوتک هم نمیخوام بمونم 

این یه سال حسابی درس بخونم و برنامه نویسی یاد بگیرم حداقل برا ارشد میام تهران راحت بشه برم سرکار 

احتمالا این وسط یه مدت از سربازی ام را هم برم (مثلا شش ماهش را ) و بقیه اش هم بشه تو خود ارشد پروژه بگیرم خیلی خوب میشه :)))


دانشگاه نروید لطفا !

اول  از همه مخاطب این جمله خود اسکلم هستم که دارم برای کنکور ارشد میخونم :|

واقعا دانشگاه های ما خیلی بیخودن حتی شریفش که انقدر براش تلاش کردم یا میکنم :(

من که الان دارم از صفر کامپیوتر یاد میگیرم حسابش را بکن من توکامپیوتر صفرم ودارم برنامه نویسی  یاد میگیرم ودرس های کارشناسی  هم میخونم

کلاس هاشون را میشه از سایت مکتب خونه دید ! 

واقعا اون چیزی که استاده میاد درس میده تقریبا به هیچ درد بازار کار نمیخوره :(

شاید یه پس زمینه ایجاد کنه ولی تهش  فضای کار و فضای دانشگاه جداست :|

مثلا تو کل کورس های دانشگاه چند تا کار عملی انجام میدن ؟

مثلا نوشتن یه چروژه اندروید 

یا یه وب سایت 

تازه اینا خیلی ساده است چیزای خیلی  مهم دیگه ایی هستن 


+میدونم این حرف های منیکم اغراق آمیزه ولی تا وضعیت کشور خیلی بیخود هستش


درباره م

این پست را م احتمالا میبینه چون آدرس اینجا را داره و خیلی از چیزایی که اینجا نوشتم به خودش هم گفتم :) 

م یه دختر معمولی هست نسبتا مذهبی و به قول خودش سرزبون دار با اینخال فقط 

خب من اولش(منظورم تا یک ماه پیش هست) فکر میکردم بتونم از پس کنکور ارشد تو چند ماه بربیام ولی لی یه دوستی داشت هوش میخوند وقتی با اون صحبت کردم به نظرم حجم درس ها خیلی زیاد اومدن و نمیشه به این راحتی ها تو سه ماه جمعش کرد 

این منو تو یه دو راهی میزاره که آیا سربازی برم یا سال دیگه کنکور بدم 

با چند نفر صحبت کردم ولی حرف لی از همه بهتر بود  گفتش که ببین دلت چی میگه خود لی سربازی رفته و بعد اومده ارشد گفتش که دل من میگفت اول سربازی برم 

واقعیتش هنوز مطمئن نیستم ولی نمیخوام تا یه سال اینده سربازی برم و این دوازده ماه باید حسابی درس بخونم و برنامه نویسی هم کار کنم الان دستم تو تم زدن بهتر شده 

یه سری زبان و پلتفرم  هست به نظرم اینا گزینه های خوبین ولی هنوز تصمیم نگرفتم رو کدومشون وقت بزارم 

javascript : برای کار UI و AJAX  لازمه 

PHP: به نظرم باید تا حد خوبی بدونم بعدا خواستم ماژولی چیزی اختصاصی کنم به درد میخوره 

ASP.NET : پلتفرمی هست که کار باهاش از PHPراحت تره ولی یادگیریش سخت تره ولی خوبه :) 

Xamarin: برای نوشتن برنامه های cross platform خوبه مثلا اندروید و اینا 

java:زبان اصلی اندروید 

 python :تو کارای علمی زیاد ازش استفاده میشه 

react native و node.js هم دارن متداول میشن به نظرم زبان های خوبین که روشون کاربشه 

حالا باید فکر کنم ببینم کدوماش اولویت هستن 

ویدیو های مکتب خونه برای درس های دانشگاه خیلی خوبن 

نکته جالب اینجاست که درس ها را که میبینم خیلی ربطی به بازار کار ندارن واقعا مسیر دانشگاه از مسیر برنامه نویس شدن جدا هستش دانشگاه خیلی تئورین :) البته درس های  تئوری مقدمه خوبین ولی تضمین نمیکنه همه چی را 

همین .

 



Distraction

این وبلاگ با اینکه جای خوبیه برای اینکه افکارم را بنویسم و یه جور دفتر خاطرات آنلاین  برای من هست ولی بار ذهنی خیلی بالایی روم داره 

هی وسط درس ذهنم میاد اینجا برای همین دیگه نمیخوام اینجا فعال باشم . از همه کسایی  که اومدن اینجا سر زدن ممنونم.

فاطمه حرفات همیشه به دل مینشست. فاطمه ؛ مریم ؛ لی ؛ اون یکی مریم که کنکوریه ؛ و همه کسایی که اینجا اومدن امیدوارم همیشه موفق باشید...

اگه کسی دوست داره که بیرون از این وبلاگ باهام در ارتباط باشه ای دی تلگرامم @mohrezaeib  هست.

این آخرین پست این وبلاگ تا قبولی های کنکور ارشد هست .

یا علی 

خواب پسرونه :/

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.