خب من اولش(منظورم تا یک ماه پیش هست) فکر میکردم بتونم از پس کنکور ارشد تو چند ماه بربیام ولی لی یه دوستی داشت هوش میخوند وقتی با اون صحبت کردم به نظرم حجم درس ها خیلی زیاد اومدن و نمیشه به این راحتی ها تو سه ماه جمعش کرد 

این منو تو یه دو راهی میزاره که آیا سربازی برم یا سال دیگه کنکور بدم 

با چند نفر صحبت کردم ولی حرف لی از همه بهتر بود  گفتش که ببین دلت چی میگه خود لی سربازی رفته و بعد اومده ارشد گفتش که دل من میگفت اول سربازی برم 

واقعیتش هنوز مطمئن نیستم ولی نمیخوام تا یه سال اینده سربازی برم و این دوازده ماه باید حسابی درس بخونم و برنامه نویسی هم کار کنم الان دستم تو تم زدن بهتر شده 

یه سری زبان و پلتفرم  هست به نظرم اینا گزینه های خوبین ولی هنوز تصمیم نگرفتم رو کدومشون وقت بزارم 

javascript : برای کار UI و AJAX  لازمه 

PHP: به نظرم باید تا حد خوبی بدونم بعدا خواستم ماژولی چیزی اختصاصی کنم به درد میخوره 

ASP.NET : پلتفرمی هست که کار باهاش از PHPراحت تره ولی یادگیریش سخت تره ولی خوبه :) 

Xamarin: برای نوشتن برنامه های cross platform خوبه مثلا اندروید و اینا 

java:زبان اصلی اندروید 

 python :تو کارای علمی زیاد ازش استفاده میشه 

react native و node.js هم دارن متداول میشن به نظرم زبان های خوبین که روشون کاربشه 

حالا باید فکر کنم ببینم کدوماش اولویت هستن 

ویدیو های مکتب خونه برای درس های دانشگاه خیلی خوبن 

نکته جالب اینجاست که درس ها را که میبینم خیلی ربطی به بازار کار ندارن واقعا مسیر دانشگاه از مسیر برنامه نویس شدن جدا هستش دانشگاه خیلی تئورین :) البته درس های  تئوری مقدمه خوبین ولی تضمین نمیکنه همه چی را 

همین .

 



نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه شنبه 21 بهمن 1396 ساعت 18:12

میبینم ک می نویسی باز
موفق باشی همیشهههه :)

ممنون فاطمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد