آینده چی میشه ؟

الان من به مقداری از هدف های قبلیم رسیدم. 

  CSS   HTML  JAVASCRIPT  را یاد گرفتم و توی یه شرکت هم فعلا کارآموزیم تقریبا تموم شده و باید تم بنویسم. کار خیلی ساده ایی نیست تم نوشتن خیلی وقت گیر هست ولی کم کم دستم راه میوفته.

ASP.NET  و SQL  را خیلی سطحی فعلا میدونم و برنامه ام اینه که تا آخر دی روی این دو تا مسلط باشم که بتونم سایت بنویسم و حالا یه مدت هم برای عمیق تر شدن دانشم و تجربه  بزارم. 

قصد ندارم فعلا سربازی برم البته مطمئن نیستم ها ولی ریسک سربازی یکم زیاده ! به نطرم این دو سال ارشد باید زورم را بزنم تا خوب برنامه نویسی و درسهای کامپیوتر را بخونم 

بعد ارشد هم راه اپلای برای دکترا و زمینه زیست برام هست خدا بخواد. 

سربازی را  هم پروژه بگیرم و سریع تر جمع بشه!

و اگه خدا بخواد  بتونم تو این دو سال به مقدار کافی پول جمع کنم 

این  باعث میشه که اگه شرایطم طوری بود که  لازم باشه برم از کارشناسی کامپیوتر بخونم تواناییش را داشته باشم. البته اینطوری تا 30 سالگی دستم بنده  نمیدونم چقدر می صرفه !؟  به نظرم  مثلا بایدکارشناسی را  تو آلمان بخونم که حداقل یه فرصتی هم باشه که با محیط کار اونجا آشنا بشم و... یعنی فقط خود درس مطرح نباشه برام !   قرار باشه ایران بخونم  یکم سخته! یه گزینه دیگه هم هست که ارشد برم CS  که اونم منظقی به نظر میرسد.

خوندن ارشد یه مقداری از وقتم را میگیره و نمیشه وقتم کاملا  رو کامپیوتر  باشه.  ولی فکر کنم ریسکش از سربازی کمتر باشه ! 

الان من یاد اون اشتباه قبلیم میوفتم که یه ترم الکی مرخصی گرفتم و این وقفه به ضررم تموم شد .ممکنه سربازی هم نتونم درس بخونم و به ضررم تموم بشه. 

در ضمن برنامه سربازی یکی از دلایلش این بود که برنامه ایی برای ارشد تو گروه خودمون نداشتم ولی الان به نظرم مهندسی متابولیک ایده خوبی نسبتا هست. 

خیلی دوست دارم که یه آدم خفن بشم .  بتونم کار اقتصادی بکنم. فعلا علایقم را با جدیت پیگیری کنم ببینیم به کجا میرسیم. 

پ ن : یعنی بعد این دو سال اگه بازم تو بیوتک راضی نبودم  سربازی را می پیچونم  و میرم آلمان کامپیوتر میخونم و روی رویاهام و رباتیک کار میکنم. میدونم سنم یکم میره بالا و ۳۰ سالم میشه ! ولی دیگه دکتری را از برنامه هام حذف میکنم   و بعد ارشد میرم وارد بازار کار آلمان  میشم.( البته این مال وقتی هست  که تو این دو سال خوب پول بدست بیارم.)

پ ن  ۲ : نظم و برنامه ریزی خیلی واجبه.

پ ن ۳:نگرانم.نمیدونم چقدر تصمیم درسته .

از دین بیزارم !

اقا دین ها اصولا اومدن که  زندگی انسان ها بهتر بشه . حداقل اینجورکه ادعا میکنن!

وقتی که دین خودش عامل و بهانه ظلم میشه در این دنیا  

وقتی به اسم اسلام مردم بی گناه را قتل عام میکنن 

وقتی به اسم اسلام تبعیض در جامعه حاکم میشه 

وقتی به اسم بوداییسم انسانها میکشن 

وقتی به اسم مسیحیت جنایت میکنن  

اقا من اصن نمیخوام !

من فراری ام از این مزخرفاتی که توسط یه سری آدم بی مغز   گفته میشه!


+ اقا من میگم خدا وجود نداره ! مگه میشه این همه ظلم بشه وآب واز آب تکون نخوره ؟ عمرا خدایی وجود داشته باشه !

پ ن : فیلم silence را ببینید اونوقت بهتر میفهمین چی میگم !


آیا ارشد بیوتک میمونم ؟

تا چند وقت پیش از اینکه بعد لیسانس میخواستم برم سربازی مطمئن بودم و هیچ ایده ایی نداشتم که ارشد بیوتک رو چی کار کنم . تنها چیزی که میدونم علافه ام به کامپیوتر هست. 

و قصدم هم این بود کنکور ارشد کامپیوتر بدم  یا کلا برم از اول کامپیوتر بخونم.  و خب سربازی ریسک داره ! یعنی بیوفتم یه جای بد به فنا رفتما !

 از مریم  و خیلی از بچه ها  همین الانش عقبم ( فکر کنم خیلی سختم باشه از این نظر. )  

الان ایده دارم برای ارشد ( مهندسی متابولیک ) و علاقه ام هم توش هست . از طرفی این دو سال فرصت خوبیه برای قوی شدن در برنامه نویسی (حالا چه بتونم برم کامپیوتر چه بیوتک بمونم) و هم یه جورایی  فهمیدن توانایی هام تو بیوتک . بعد ارشد هم سربازی و بعدش دیگه ازادی دارم با توجه به وضعیت ام (علاقه ، مالی ، زمان ، توانایی ها) باید انتخاب مسیر کنم. 

 

فعلا برنامه ام اینه .

خوندن برای  کنکور ارشد 

کار های برنامه نویسی 

و مطالعه درسهای خودمون و تحقیق مهندسی متابولیک.


پست +۱۸

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

خواب عشقم

دیشب خواب عشقمو دیدم . 

میدنین وند وقا بود ندیده بودم ؟

خواب دیدم که از خواب پاشدم دیدم عشقم هنوز خوابه منم پتویی را زیرش خوابیده بودم را انداختم روی عشقم که عشقم بیدار شد با هم حرفی نزدیم و اونم رفت...

دکتر م هم بود اونجا ! تو خواب من چی کار میکرد ؟ 

بعدش اینجوری بود که منو و عشقم با هم قهر بودیم که حرف نزدیم :(

بعدش انگار رفتیم کوه و دیگه چیز خاصی یادم نمیاد 


بعدش هم خوابم از این +۱۸ هاع شد نه با عشقم :( 

من جرائتم نشد تو خواب به عشقم بگم دوستش دارم 


پ ن : خیلی دلم هوای عشق کرده امروز واقعا خیلی وقت بود احساسی نشده بودم. حتی از عشق هم بدم میومد :(

حالا جدا هیشکی منو دوست نداره هاع 

چند روز دیش تو اینستا واسه عشق (م) نوشته ی قبلیم در موردش را فرستا تنها جوابش این بود «عجب » 

پ ن ۲ : دلم برای بابا و مامان خیلی تنگ شده. بابا از کربلا اومده . من خیلی سخت میتونم با بابا ارتباط بگیرم حتی تلفنی . تو کل این یک ماه فقط یه بار با بابا حرف زدم اونم یه دقیقه هم نشد 

برم خونه هم نمیدونم چی بگم ...

پ ن ۳: الان که فکرشو میکنم چقدر دل تنگ شدم برای خیلی چیزا


این روزا حالم خوبه

امروز حالم  خوبه 

ارائه ملکولی در مورد مهندسی متابولیک داشتم 

 استاد ازم انتظار بیشتری داشت و این خوشحالم میکنه چون فکر میکنم  امیدی هنوز بهم هست

دیشب داشتم برسی میکردم واقعا چه مسیری را برم 

به نظرم اینکه ارشد کامپیوتر بخونم خیلی تصمیم درستیه 

هدفم. مهندسی کامپیوتر یونی خودمونه خدا بخواد

واقعا از الان تا اردیبهشت باید بشینم خر بزنم تا قبول بشم چون اگه نشه باید برم سربازی 

امیدوارم هر چی خیر و صلاحه همون بشه .

دختر خوش اخلاق

قبلا ها که آزمایشگاه سید بودم یه دختر خوبی بود تو اون آزمایشگاه اسمش فاطمه بود انقدر دختر خوبی بود 

خیلی خوش اخلاق بود انقدر دوسش دارم

واقعا شیفته مرامشم  

البته ایشون ارشد بودن و سنش به من نمیخورد با هم مزدوج بشیم 

دیروز توی مسیر دیدمش 

در حد سلام و علیک حرف زدیم

 

وای کاش اگه قراره ازدواج کنم با چنین دختری باشه :))

خیلی ماهه 

این روزا دارم به این فکر میکنم آیا تو همون فیلد بیوتک و زیستی ادامه تخصیل بدم یا کلا change کنم سمت هوش مصنوعی و رباتیک 

برای تز ارشد میشه این کارو کرد 

بیو +کامپیوتر : مثلا روی مهندسی متابولیک‌زیست شناسی سامانه ها و سینتتیک بیولوژی کار کرد هنوز طرح دقیقی ندارم البته 

مزایا : ارتباط با رشته کارشناسی حداقل صفز صفر نیستم 

علم آینده اونور هست و سرمایه گذاری خوب روش میشه 

معایب : یکم نسبت به اینکه باز قرار باشه بیو کار کنم استرس دارم :( مخصوصا تجربه های تلخ و کارشناسب خیلی جالب نبودم ؛(

بعدشم نمیدونم این کار ها چقدر قراره اقتصادی بشه یا میشه تو داخل باهاش پول دراورد ؟ اونور که میشه باهاش شرکت زد حداقل هدفم اینه 

کامپیوتر + مهندسی : مثلا رو پردازش تصویر کار کنم مثلا تصویر MRI  بعدا اپلای میتونم برم سمت بایو انجنیرینگ که یکم به فیلدم بخوره یا کلا برم رباتیک و ...

مزایا : تو داخل هم میشه با این کار یه شرکت زد 

برای اپلای میتونم رباتیک و هوش مصنوعی برم که هم میشه بعد از درسم هم ایران و خارج شرکت زد (خیلی بازار کار را نمیدونم :( شاید اونقدرا راحتم نبا شه تو ایران ) 

اپلای برای مهندسی پزشکی خوب میشه کرد چون خود فیلد مهندسی پزشکی ارتباطه منطقیه. اپلای برای زمینه های دیگه کامپیوتر هم خوبه .

میتوانم برم کارشناسی را هم از اول شروع کنم آیا ؟

معایب : از کارشناسیم دور میشم 

فیلد برام نو هست و از ابتدا باید شروع کنم