این روزا دارم به این فکر میکنم آیا تو همون فیلد بیوتک و زیستی ادامه تخصیل بدم یا کلا change کنم سمت هوش مصنوعی و رباتیک 

برای تز ارشد میشه این کارو کرد 

بیو +کامپیوتر : مثلا روی مهندسی متابولیک‌زیست شناسی سامانه ها و سینتتیک بیولوژی کار کرد هنوز طرح دقیقی ندارم البته 

مزایا : ارتباط با رشته کارشناسی حداقل صفز صفر نیستم 

علم آینده اونور هست و سرمایه گذاری خوب روش میشه 

معایب : یکم نسبت به اینکه باز قرار باشه بیو کار کنم استرس دارم :( مخصوصا تجربه های تلخ و کارشناسب خیلی جالب نبودم ؛(

بعدشم نمیدونم این کار ها چقدر قراره اقتصادی بشه یا میشه تو داخل باهاش پول دراورد ؟ اونور که میشه باهاش شرکت زد حداقل هدفم اینه 

کامپیوتر + مهندسی : مثلا رو پردازش تصویر کار کنم مثلا تصویر MRI  بعدا اپلای میتونم برم سمت بایو انجنیرینگ که یکم به فیلدم بخوره یا کلا برم رباتیک و ...

مزایا : تو داخل هم میشه با این کار یه شرکت زد 

برای اپلای میتونم رباتیک و هوش مصنوعی برم که هم میشه بعد از درسم هم ایران و خارج شرکت زد (خیلی بازار کار را نمیدونم :( شاید اونقدرا راحتم نبا شه تو ایران ) 

اپلای برای مهندسی پزشکی خوب میشه کرد چون خود فیلد مهندسی پزشکی ارتباطه منطقیه. اپلای برای زمینه های دیگه کامپیوتر هم خوبه .

میتوانم برم کارشناسی را هم از اول شروع کنم آیا ؟

معایب : از کارشناسیم دور میشم 

فیلد برام نو هست و از ابتدا باید شروع کنم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد