آیا ارشد بیوتک میمونم ؟

تا چند وقت پیش از اینکه بعد لیسانس میخواستم برم سربازی مطمئن بودم و هیچ ایده ایی نداشتم که ارشد بیوتک رو چی کار کنم . تنها چیزی که میدونم علافه ام به کامپیوتر هست. 

و قصدم هم این بود کنکور ارشد کامپیوتر بدم  یا کلا برم از اول کامپیوتر بخونم.  و خب سربازی ریسک داره ! یعنی بیوفتم یه جای بد به فنا رفتما !

 از مریم  و خیلی از بچه ها  همین الانش عقبم ( فکر کنم خیلی سختم باشه از این نظر. )  

الان ایده دارم برای ارشد ( مهندسی متابولیک ) و علاقه ام هم توش هست . از طرفی این دو سال فرصت خوبیه برای قوی شدن در برنامه نویسی (حالا چه بتونم برم کامپیوتر چه بیوتک بمونم) و هم یه جورایی  فهمیدن توانایی هام تو بیوتک . بعد ارشد هم سربازی و بعدش دیگه ازادی دارم با توجه به وضعیت ام (علاقه ، مالی ، زمان ، توانایی ها) باید انتخاب مسیر کنم. 

 

فعلا برنامه ام اینه .

خوندن برای  کنکور ارشد 

کار های برنامه نویسی 

و مطالعه درسهای خودمون و تحقیق مهندسی متابولیک.


نظرات 2 + ارسال نظر
باور سه‌شنبه 30 آبان 1396 ساعت 11:39 http://bavar-sharif.blogsky.com

عجیبه ...
هما ب ما میگن اگ میخاید شیک اپلای کنید و در اینده زندگی تضمینی برید بیو بخونید...
هر چند من با زیست کنار نمیام ابدا...
و همان شریف را ارزوست...
ایشالا در رشت بعدی کامپیوتر بدرخشید و موفق باشید...ولی اپلای را هم بچسبید ...ک ماهم رفتنمان ارزوست

فاطمه یکشنبه 28 آبان 1396 ساعت 12:44 http://naghashlabkhandha.blogfa.com

مهندسی متابولیک من نشنیدم تو گرایشا
دربارش توضیح میدی ?
موفق باشی ،تصمیمای خوبین :)

تو وبت اومدم نوشتم
این لینک هم تو ویکی پدیا هست
https://en.wikipedia.org/wiki/Metabolic_engineering

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد