دانشگاه نروید لطفا !

اول  از همه مخاطب این جمله خود اسکلم هستم که دارم برای کنکور ارشد میخونم :|

واقعا دانشگاه های ما خیلی بیخودن حتی شریفش که انقدر براش تلاش کردم یا میکنم :(

من که الان دارم از صفر کامپیوتر یاد میگیرم حسابش را بکن من توکامپیوتر صفرم ودارم برنامه نویسی  یاد میگیرم ودرس های کارشناسی  هم میخونم

کلاس هاشون را میشه از سایت مکتب خونه دید ! 

واقعا اون چیزی که استاده میاد درس میده تقریبا به هیچ درد بازار کار نمیخوره :(

شاید یه پس زمینه ایجاد کنه ولی تهش  فضای کار و فضای دانشگاه جداست :|

مثلا تو کل کورس های دانشگاه چند تا کار عملی انجام میدن ؟

مثلا نوشتن یه چروژه اندروید 

یا یه وب سایت 

تازه اینا خیلی ساده است چیزای خیلی  مهم دیگه ایی هستن 


+میدونم این حرف های منیکم اغراق آمیزه ولی تا وضعیت کشور خیلی بیخود هستش


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد