اوضاع بی ریخت

در این حد بگم که اوضاعم در بیریخت ترین و تخمی ترین وضعیت خودش قرار داره :|

امروز اصن از خواب که پاشدم میخواستم به همه چی فوش بدم اولیش این زندگی مزخرف هستش 

کلا من انگار اینطوری ام اول پرانرژی شروع میکنم بعد ش اعصابم خورد میشه وبعدش ول میکنم کلا بعد دوباره میام ادامه میدم :|

دیشب نشستم این کورس زامارین را یکم دیدم اومدم با برنامه اش کار کنم اصن رو لبتاپم جواب نمیداد 

سرچزدم دیدم کلا ملت با این برنامه مشکل دارن البته حتی خود اندروید استودیو هم سخت افزار قوی ایی میخواد 

خلاصه اینکه ازاون گزینه هام زامارین فعلا حذف هستش چون اصن سیتمم نمیکشه !

تم قبلیم را به میلاد نشون دادم گفت قشنگ هستش :)

وای خدا خیلی همه چی بهم ریخته هست 

یعنی همه چی ها :((

دلم میخواست میشد برگشت به گذشته و انتخاب درست را کرد :(

من که کنکور امسال رتبه خوب نمیارم بیوتک هم نمیخوام بمونم 

این یه سال حسابی درس بخونم و برنامه نویسی یاد بگیرم حداقل برا ارشد میام تهران راحت بشه برم سرکار 

احتمالا این وسط یه مدت از سربازی ام را هم برم (مثلا شش ماهش را ) و بقیه اش هم بشه تو خود ارشد پروژه بگیرم خیلی خوب میشه :)))


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد