من تا حالا دوبار از طرف آدم های مغرور تو اینستا گرام  ضایع شدم ! 

و البته هر دوبارش خودم خنگ بودم که براشون کامنت گزاشتم  ! 

یکیش نسترن بود ! البته نسترن خوبه ها ولی خب اونغرور خاص خودش داره 

و دومی همین دو سه روز پیش بود که برای یکی از همکلاسی هام که رفته یو اس کامنت گذاشتم بیشعور پاک کرد ! 

این پسره وقتی هم اینجا بود کلا مغرور بود از من که اصن خوشش نمی اومد

درسش خوب بود 

خیلی بچه های دیگه هم هستن که درسشون خوبه 

ولی اخلاقشون هم خوبه ! 

البته اون یه تیپی داشت که مثلا با ما حال نمیکرد در واقع ما را در حد خودش نمیدونست ! 

برام مهم نیست ! منم بشینم درسم را بخونم ! برویم !



نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 2 آذر 1396 ساعت 23:20

از ادمای بی ظرفیت دوری میکنم چون حال بهم زنن
ی جور حقارت تو وجودشونه

خخخ اره
من که اصن نمیتونم باهاش ارتباط داشته باشم !
من فکر کنم این دوستمون یه جایی کارش گیر میکنه مثلا تو یه کار تیمی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد