تا اردیبهشت 97

یه مسیری که دارم روش کار میکنم اینه که اردیبهشت کنکور ارشد کامپیوتر بدم 

ممکنه قبول نشم ولی ارزش امتحان کردن داره 

قبول شدم میرم ارشد 

دلم با این نیست  که رو بیو کار کنم 


آینده اش روشنه ها 

ولی  میترسم 

یه حسی دارم که نرم سمتش و  روی همون رشته های معمولی خود کامپیوتر کار کنم 


این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

نیاز عاطفی و جنسی

نیاز عاطفی و جنسی تو خرداد و تابستون برای من خیلی کمرنگ شده بود پست های قبلم هست مثلا نوشتم بی خیال ازدواج بشم :) 

ولی باز این اواخر انگار داره برمیگرده :|

یعنی این همه درد و رنج برای من بس نبود ؟ افسردگی و علاقه یک طرف و آسیب دیدن ها ؟ 

کی میخوام قوی بشم واقعا ؟ 

اقا ما اصن نخوایم در خزانه ژنی نسل آینده شرکت کنیم کیو باید ببینیم ؟ یعنی در شرایط فعلی این احساسات فقط دهن آدم را صاف میکنه و هیییچ فایده اییی نداره . 

این چندروز به شدت سرم شلوغ هست با اینکه خیلی هم کار دارم وقتم خیلی پرت میره  عملا دهنم داره صاف میشود 

هی css میزنم اون چیزی که میخوام نمیشه  بعد دوباره باید بزنم :(

آقای گودرزی هم کتاب sql  داده بخونم ولی عقبم 

امروز دانشکده کامپیوتر کلاس شبکه با دکتر خوانساری بودم چه استاد ماهی بود تو دانشکده کامپیوتر 

درس بعدی پایگاه داده بود استادش معمولی بود  کلاس بعدی هم حسش نبود برم :|

خدایا یعنی اوضاع خوب میشه ؟

امیدوارم .

پ ن : یه رادیو هست 

http://www.ndr.de/ndrplus

خیلی خوبه 


از این پست +18 هاع

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

سوت و کور

این چند روز بازدهیم برای کارای درسی خیلی کم بود و همش داشتم تاریخ و مسائل این چنینی میخوندم یا می دیدم 

دیشب هم شب عاشورا بود  آقای قنبری گفت بیا بریم بیت رهبری ! منم با اینکه دوست نداشتم یعنی کلا با نظام مقدس جمهوری اسلامی حال نمیکنم اومدم. 

چندیدن ساعت توی صف بودیم تا بتونیم بریم داخل ولی فضای باحالی بود توی صف 

یه سری بچه ها از اصفهان اومده بودن منو یاد بچگی های  خودم انداختن .خیلی پر انرژی و باحال بودن . بچه ها تو این سن دلاشون پاکه. 

ولی خب داخل بیت و مراسم اصلا خوب نبود به نظرم ! سخنران که داغون ! منم برا سینه زنی واینسادم و زدم بیرون ...

 هدف از قیام امام حسین  مبارزه با ظلم و فساد بوده بعد آدم نگاه میکنه توقوه قضاییه ی کشوری که ادعای اسلامی و مبارزه با ظالمان را سر میده کارگر را به خاطر مطالبه حقوقش کتک میزن . این میشه همون حکومت بنی امیه به نظرم اگه امام حسین الان بود با همینا مبارزه میکرد! 

چند وقتی هست که از مراسم دینی به این سبک و سیاق دلسرد شده ام. از اینکه تو روضه ها فقط به مصائب جسمی امام حسین توجه میشه اینکه هدف قیام گم شده 

البته از خیلی چیزا دلسرد شده ام  حس میکنم پیر شده ام 

از بیت اومدم بیرون پیاده راه افتادم سمت خوابگاه . از بلوار کشاورز که رد میشدم یه سری مردم با خانواده هاشون جلوی ساختمان قوه قضاییه نشسته بودن . ظاهرا از صاحبان حساب های آرمان و کاسپین بودن و از نزدیک جنبه های دیگر عدالت بنی امیه را هم دیدم ! 

اومدم سمت امیر آباد یه عالمه مردم توخیابون جلوی مسجد امیر نشسته بودن و زیارت عاشورا داشتن میخوندن. حس کردم این مجلس  بی ریا باید باشه یکم نشستم و آخرای زیارت را بودم و بعدش اومدم اتاق. تو این  مراسم گریه کردم  :| اولین بار بود !

دیشب کلا دپ بودم جاتون خالی بعد نماز صبح هم حسابی گریه کردم .




پ ن : ممکنه یکی بگه چون من پس زمینه ذهنیم نسبت به نظام منفی بوده مراسم اونجا برام مزخرف بوده . نمیدونم . 

جدای از احساسات هم نگاه میکنم این درست نیست که حقوق مردم اینطوری ضایع بشه و انقدر فقر و فساد تو جامعه بیداد کنه . اصن هم کاری به حکومت دینی یا غیر دینی ندارم ! چیزی که من میخوام  جامعه ی اندیشه ها ی آزاد و خالی از فساد و فقر  و  پیشرفته هست. 

عدالت و رفاه اجتماعی و فرهنگ مترقی حق مردم ماست . 

پ ن 2: گریه هام از سر تنهایی بود امیدوارم افسردگیم بر نگرده. نسبت به خانواده هم طوری شدم که میخوام ازشون فاصله بگیرم. یه جور واکنش دفاعیه آیا ؟! خلاصه حال جالبی نیست

پ ن 3: اعتقادات دینی ام خیلی کم شده دیگه مردن هم برام مهم نیست :|


سیاست

تو این وبلاگ تا حالا بحث سیاسی ننوشته بودمولی ایده خوبیه که این موضوعات را هم بنویسم.

چندروز پیش سخنرانی ترامپ در اجلاس سالانه سازمان ملل خبر ساز شد. ترامپ  با ادبات تندی ایران وکره شمالی را خطاب کرد. 

تهدید به خروجاز برجام و ... من یه سری سرچ زدم بعد چند جا نوشته بودن که خروج آمریکا از برجام خیلی عملی نیست  یعنی ضررهاش برای آمریکا خیلی بیشتره 

اینسخنرانی ترامپ هم  بیشتر اثر منفی اش را روی جذب سرمایه خارجی در ایران و.. میزاره 

یه سوالی که برام هست مگه ما مجبوریم که این همه سیاست های دخالت جویانه تومنطقه داشته باشیم که انقدر مجبوربشیم هزینه بدیم ؟

اون از حرکت ها وتندروی های اول انقلاب که ریختن سفارت آمریکا را گرفتن تا الان که شعار نابودی اسراییل  سر میدن 

به نظرم کلید حل مشکل اسرایل یا خیلی از مشکلات دیگه منطقه جنگ نیست بلکه از طریق راه حل صلح آمیز و گفتگوهست .

حمایت از گروه  حماس که یه گروه تندروهست هزینه اضافی هست 

به جای این کارا به نظرم باید همکاری را توکشور های منطقه برای رسیدن به یه راه حل  تقویت کنیم. 

اینکه بخواهیم شعارنابودی  اسراییل با چندین میلیون جمعیت یهودی را بدیم توشرایط الان غیر منطقیه !!

چکار میخوان بکنن ؟ همه اون انسانها را صرفا چون یهودین بکشن ؟

کار هایی که میشه کرد ایناست  مثلا 

1- دو دولت همسایه فلسطین و اسراییل با مرز های مشخص 

2-یه دولت مشترک برای کل سرزمینهای اشغالی وفلسطین 

ارایه حق رای و شهروندی برای ساکنین عرب این مناطق و ...

همین الانشم ما یه نیمچه دولت  فلسطینی داریم ! حق فلسطینی ها  داره پایمال میشه و با حداقل  امکانات شهروندی زندگی میکنن

قبول دارم مسئله پیچیده هست ولی راه حلش مسلما جنگ نیست !

بعدا نوشت : یکم در مورد تاریخ فلسطین خوندم به نظرم واقعا دولت اسراییل داره حق مردم فلسطین را ضایع میکنن البته این وسط اشتباهات راهبردی  سران این مردم هم کم نبوده  یعنی یکم سیاست به خرج میدادن  شاید الان انقدر اوضاع پیچیده نبود.ولی بازم فکر نمیکنم جنگ راه حل این مشکل باشه !

بعدشم سیاست دو دولت خیلی وقته شکست خورده و اسراییل با شهرک سازی ها در کرانه غربی  عملا تشکیل دو سرزمین را غیر ممکن کرده به نظرم سیاست اسراییل حل کردن کامل مردم فلسطین تو خودشونه ...



یه خبر دیگه برگزاری همه پرسی استقلال کردستان بود 

استقلال کردستان باعث افزایش نگرانی ها هم تو ایران و هم در ترکیه و عراق میشه 

ولی فکر کنم برای خود مردم کرد خیلی اوضاع بهتر بشه 

این حرکت بارزانی یه حرکت شجاعانه هست که علارغم این همه مخالفت همه پرسی را برگزار کرد 

و البته این فرایند شاید ده سال دیگه کامل بشه.

تسلط کرد ها بر مناطق نفت خیز شاید یکی از اصلی ترین درگیری ها باشه 

من اگه کرد بودم به جدا شدن از عراق رای میدادم ! کی دوست داره جزیی  از یه کشور جنگ زده باشه ؟

بعدا نوشت : یه نکته ایی که الان به ذهنم رسید اینه  که درسته مردم کرد حق دارن  استقلال داشته باشن ولی بخوان این حق را بگیرن به حقوق بقیه مردم عراق آسیب میزنن . با تجزیه عراق  حقوق بقیه مردم عراق (و حتی ایران  )  ضایع میشه. بنابراین اگرچه این حق اونهاست ولی چون با گرفتنش به حقوق بقیه آسیب میزنن الان نمیتونن یا نمیزاریم! ازش استفاده کنن باید مصالحه کرد

 مثل این میمونه که فرض کنید شما یه شرکت بزگ با چندیدن سهام دار دارین (یه کشور)  این وسط یه سهامدار بخواد همه سرمایه اش را خارج کنه (مردم کرد ) اگرچه این سرمایه(استقلال )  متعلق به اونه ولی چون با این کار باعث نابودی شرکت وضرر و ورشکستی بقیه اعضای سهامدار میشه ( بقیه مردم عراق)این کارشون منصفانه نیست :|

 نمیدونم آخرش چی میشه ولی به نظرم علارغم همه این حرفا  مردم کرد برای استقلال جدی اند ! و بعید به نظر میرسه کوتاه بیان ...




نمیدونم ایده هام چقدر درسته ؟ شاید من دارم مسائل را خیلی سطحی نگاه میکنم امیدوارمبه راه راست هدایت شوم !

 حکومت فعلی ایران متاسفانه منافع ملی و رفاه و آزادی مردم را فدای پیاده کردن ایدولوژی ها کرده 

  • با اشغال سفارت  ضرر های اقتصادی  زیادی متوجه کشور شد در حالی که هیچ حاصلی نداشت.مسئله مهمتر اینه که میشد مسئله اشغال سفارت را به خوبی مدیریت کرد و همه پل های پشت سر را خراب نکرد بحران گروگانگیری 444 روزه هم وجهه ایران را خراب کرد و هم باعث تشدید تنش ها شد. ببینید مثلا سفارت انگلیس هم چند سال پیش توسط یه سری افراد نادان اشغال شد ! که منجر به خروج انگلیس وقطع روابط سیاسی با ایران شد ولی اونقدر نبود که همه پل ها خراب بشه و بعد چند سال دوباره سفارت آغاز به کار کرد. اشغال سفارت توسط دانشجویان اگرچه بدون اطلاع قبلی بود ولی مدیریت این اتفاق به شکل بدی صورت گرفت. شاید اگه فقط به اخراج دیپلمات ها از خاک ایران اکتفا میشد روابط کشورمون با یالات متحده میتونست بعد از دو سال یکم عادی بشه وما برای خرید حتی یه هواپیما هم انقدر مشکل نداشتیم :(
  • تلاش برای صدور انقلاب باعث ایجاد تنش بین ایران ودیگر کشور های منطقه شد!
  • قوانینی به عنوان پیاده کردن اسلام وضع شدن آزادی ها  و رفاه اجتماعی را محدود کردن . 
  • ایده آل گرایی  وکمال گرایی در مسئله فلسطین تا کنون هزینه های زیادی را به ما تحمیل کرده و این هزینه ها میتونست  صرف یه راه حل دیپلماتیک بشه . البته همه فعالیت هایی که در مسئله  لبنان وفلسطین صورت گرفته اشتباه نیست مثلا راه حل نظامی واقعا بعضی جا ها نیاز است . ولی تندروی هایی که شده هزینه های غیر لازمی را به کشور تحمیل کرده ! یه نمونش سخنرانی های بی منطق در سازمان ملل توسط احمدی نژاد که آتو خوبی به غربی ها برای تحت فشار گذاشتن ایران داد.
  • ضعف ساختاری ومدیرت کشور که الی ماشاله نمونه هاش زیاده !
 

بیمارستان

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

مجازات

یه وقتایی یه کار بدی میکنم بعدش میخوام خودمو مجازات کنم قشنگ میزنم میترکونم ...

دیگه خودمم خودم را دوست ندارم چ برسه به بقیه :(