اگه من یه آرزو داشته باشم اونم اینه که هیچی را احساس نکنم ! هیچ گونه احساسی به هیچ آدمی نداشته باشم !

سخت ترین و دردناک ترین وضعیت داشتن احساساتی هستن که باید نباشن

الان تنها چیزی که حس میکنم درد هست 

و این درد از درد فیزیکی خیلی بدتره 

نباید اجازه میدادم که حسی بهش پیدا کنم 

اما خب حداقلش دیگه نمیزارم به هیشکی دیگه حسی پیدا کنم 

برای من مردن اصن سخت نیست برای منی که همه زندگی را و همه چی را ماده و فیزیک  می بینم شاید غریزه بقا توی وجودم باشه ولی ازنظر ذهنی هیچ وابستگی ایی به زندگی ندارم 

چقدر سخته ارتباط

 چقدر سخت و  نفس گیر 



 


نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 5 دی 1397 ساعت 12:40

:(
محمد رضا اینجوری سخت ترش میکنی ، واقعا سخت نیست رابطه :(

به نظرم درد بخشی از زندگیه
کار دیگه ایی از دستم بر نمیاد
باید بزارم کما بزنم درد بکشم تا بعدش بی حس بشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد