توی زندگی ایده آلت را بساز

 

یه حرف قشنگ از دوستم  این بود 

هیشکی ایده آل نیست آدما غول چراغ جادو که نیستن که منتظر باشی ایده آلت یه روز با قاطر سفید  بیاد !( اصطلاح خودش بود! )

خیلی وقتا باید ایده آلت را بسازی توی زندگی 

آدما رشد میکنن

منم همینو  حس میکنم 

دوست دارم ساخته بشم :)

واقعیتش تا حدی ارتباط  من و شخص دور هم این شکلی بود که باعث رشد و ساخته شدن من شد اما نمیدونم شاید سرعت رشدم براش کافی نبوده یا ...

هنوز من رشدم کامل نشده اما میدونم تا یه چند سال دیگه به اون پخته گی لازم میرسم 

با مادر جان در این باره حرف زدم  صحبت های خوبی بود 


میدونید هیچ چیز ارزشمندی توی این دنیا بدون زحمت و تلاش  بدست نمیاد چه برای من پسر یه دختر ارزشمند بدون سختی بدست نمیاد چه برای یه دختر یه پسر خوب بدون تلاش و زحمت بدست نمیاد


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد