صداقت

من صداقت را به اینکه برای ناراحت نشدنم نگی بهم یه چی را ترجیح میدم 

مرسی که به فکر احساسات من هستی 

اما من دوست دارم اگه دارم تلاش میکنم حداقل بدونم که طرفم دلش جای دیگه نیست 

حالا من بد ! من داغون تو حرف زدن مثه امشب  هنگ میزنم ! بله نقاط ضعف من اینا هست 

اما خوبی هام هم ارزشمندن  مثه اینکه پسر پر تلاشیم  و پر از انگیزه و توی احساساتم صادقم  

خوبی های تو هم خیلی ارزشمندن 

مهربونیت 

اینکه مسئولیت پذیری و کلی چیزای دیگه 

خلاصه اینکه اگه یه موقعی طرف من خواست بره وارد یه رابطه دیگه بشه ترجیح میدم  بیاد به خودم مستقیم بگه 

حالا با همه اینها ممکنه فقط من یه برداشت اشتباه کرده باشم  که امیدوارم این باشه :))))

وترجیح دادم این حرفو مستقیم نزنم چون درک میکنم تنش زا هست  (خدا را شکر به این درک رسیدم !)



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد