آدما قدر اون چیزی را که دارن نمیدونن تا وقتی که از دستش بدن

ارتباط با  رویا به طور تلخی تموم شد 

من خیلی خودخواه بودم اینطوری باهاش رفتار کردم 

 رویا اولین کسی نبوده که بهش آسیب زدم و قلبشو شکوندم 

ولی به خودم قول میدم آخرین نفر باشه 

قلب هیشکی را نمیشکنم 

این نوشته در مورد یه حسرت مشترکه

https://www.news24.com/MyNews24/i-broke-her-heart-now-i-regret-losing-her-20170127

دخترا خیلی ظریفن  حواستون بهشون باشه 

فقط فکر میکردم دوستش دارم 

اگه دوستش داشتم  هیچ وقت اینطوری تموم نمیشد 

برای خودم متاسفم 

امیدوارم به خودم بیام و یه مرد واقعی بشم 

امیدوارم رویا کسی را پیدا کنه که ارزش قلب مهربونشو میدونه 

امیدوارم بازم رویا بیاد اینجا 

امیدوارم  جای این زخم روی قلبش زودتر خوب بشه 

امیدوارم یه روزی یه نفر تو زندگیم مثه رویا باشه و من قدرشو بدونم با تمام وجود 

و امید تنها چیزیه که هست 




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد