منم دلم دانشگاه میخواد :((

تقریبا همه بچه ها دانشگاه هاشون شروع شده و  امسال اولین سالی هست که مهر ماه میشه و من محصل  نیستم :(

دلم واسه دانشگاه خودمون  تنگ شده خیلییی ها :(

وای خدا سال دیگه دانشجو ارشد تهران یا شریف باشم پلیییز :))))

این چند وقته که هیچی درس برای  کنکور نخوندم باز امروز بعد چند وقت یکم  درس خوندم 

در مورد رویا اینکه حس دوست داشتنم بهش بیشتر  و پخته تر شده و در عین حال ناراحتیم از خودم بیشتر شده :(

امروز موقع خداحافظی اومدم دستش را بگیرم که دستشو عقب کشید بعد اون قضیه مترو منم دیگه به سختی جرئت می کنم دست هاش را بگیرم   چ برسه به اون :( 

+ کاش  میشد آدما تو ستینگشون  یه دکمه داشتن برای خاموش و روشن  کردن احساسات  :((   اگه بود چ خوب میشد 

+اینجا تنها جایییه که بدون نگرانی  از هییچی میتونم درد و دل کنم هرچی هم که بخوام  کسی  نخونه رمز دارش میکنم 




نظرات 1 + ارسال نظر
Rafteh شنبه 31 شهریور 1397 ساعت 18:43

امیدوارم هم من هم شما سال دیگه دانشجوی ارشد شریف یا تهران باشیم
بیا برا هم دعا کنیم :)

مرسی مرسی
بله دعا کنیم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد