بد بوی !!!

اینو از من داشته باشید هیچ وقت یه پسر نایس و خوب  نمیتونه دختری را جذب کنه !

همیشه این کاراکتر بد بوی هست که گت لید میشه :)

خب   من حقیقتا حال نمیکنم با یه سری چیزا تو بد بوی بودن (مثه شیطون بودن )

اینه که شخصیت خودمو میبرم به سمت یه پسر منظم با  مسئولیت پذیری بالا  :) خلاصه کاریزمای خودمو با این چیزا تعریف میکنم :)

این طوری مجبور نیستم چیزی را اداش را در بیارم چون اینا همینی هست که من هستم 

در مورد رویا دوستای  خوبی هستیم دیگه

همین خوبه و بسه فعلا  

من بیشترین فشاری که روم بوده فشار احساسی  بوده 

نیاز دارم حرف بزنم تا خودمو خالی کنم اصن این وبو برای همین مینویسم 

بحث روابط عاشقانه الان خیلی  اولویت نیست :) 

دوست دارم ها  ولی رویا نمیخواد 

دخترهای زیادی هستن که میشه باهاشون رابطه عاشقانه و اینا داشت

 مهم اینه یاد بگیرم چجوری درست رفتار کنم 

  بچه های دانشگاه یا هم رشته ایی  گزینه های خوبین :))

درمورد درس و کار هم خیلی باید تلاش کنم خیلیییی


 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد