من و رویا

الان حدود دو ونیم هفته هست که از قرار اول من و رویا تو دانشگاه میگذره 

تواین مدت ارتباط ما فراز و فرود زیاد داشت 

یه جاهایی به خاطر اینکه نتونستم خوب درکش کنم گند زدم ! مخصوصا تو چت ! بدی چت اینه که نمیتونی مفهوم هارا کامل برسونی 

نصف انتقال مفهوم تو زبان  بدن و تن صدا هستش و واقعا برای مسائلی که جدی  ان مناسب نیست 

الان اینو فهمیدم و اصلا مسائل جدی را تو چت مطرح نمیکنم 

یه دفعه که انقدر بحثمون بد توچت پیش رفت که رویا میخواست کاملا تمومش کنه ولی تو مترو باهاش  رودرو حرف زدم و گفتم بهش چقدر برام مهمه  تا دوباره با هم آشتی کردیم 

الان حس میکنم هنوز یه چیزی توی رابطه کمه  دقیقا نمیدونم چی ولی اون شکاف هایی که قبلا ایجاد شده جاشون هنوز هست ! باید یه راهی پیدا کنم تا این جاهای خالی را پر کنم 

یه راهی که باهوش تر باشم 

و آدم شوخ طبع تری هم  باشم واقعا شوخ طبعی یکی از واجب ترین  ویژگیها بعد از اعتماد به نفسه تو ارتباط 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد