Relationship

خب کلی در مورد این موضوع دارم این چند وقته میخونم 

یعنی از وقتی به رویا به طور جدی فکر کردم  و  تصمیم گرفتم این دفعه جدی برم جلو 

در مورد رویا  اینکه دختر خجالتی  و مودبی به نظر میرسید 

و خب یه قرار تو دانشگاه گذاشتم و یکم صحبت کردیم 

نمیدونم آخر این ارتباط چی میشه 

فعلا که ایشون حسی  ندارن و من علاقه مند هستم 

علاقه یه طرفه میتونه خیلی سخت باشه 

فعلا داریم ادامه میدیم ببینم چی میشه 

یه نکته ایی که به نظرم مهمه اینه که هدف اصلی این روابط اصن اون چیزی نیست که قبلا فکر میکردم  یا تو فیلم ها نشون میدن 

اصن love یه چیز متفاوتی هست

من قبلا فکر میکردم  اگه کسی عاشق شد باید تا تهش با اون فرد بمونه 

اما الان اینطور فکر میکنم که هدف این  روابط  اینه که از بودن در کنار هم لذت ببریم و زندگی بهتری داشته باشیم 

هرکسی زندگی خودشو داره 

هر کسی هدف های خودشو تو  زندگی داره 

حالا یه تایمی گذاشتن برای بودن با هم و اصلا قرار نیست اتفاق خاصی بیوفته !

این تغییر تو تفکر باعث شد خیلی راحت تر بتونم با شرایط خودم کنار بیام و برم جلو 

قبلا به خاطر اینکه میدونستم اپلای و ... میخوام بکنم نمی رفتم سمت کسی همه چی را توی دلم نگه میداشتم ولی واقعا اونطوری سخت و اشتباه بود 

یه مسئله دیگه اینه که اگه یه موقع خواستین یه مرد بهتون خیانت کنه یا سرد بشه هیچ کار خاصی لازم نیست بکنید فقط یه کاری کنید حس مردونگیش خورد بشه کافیه یه کاری بکنید نسبت به خودش حس بدی پیدا کنه اون موقع از خودش و طرفش متنفر میشه و...

الان میتونم بفهمم چرا مردای متاهل میرن پی روابط خارج ازدواج و ...

این البته در مورد زن هم صدق میکنه 

خلاصه یه کاری نکنید طرف مقابلتون نسبت به خودش حس بدی پیدا کنه

من همش از ظاهر رویا و از رفتارش تعریف میکنم  چون میدونم دخترا تو جامعه الان به اندازه کافی  به خاطر ظاهرشون استرس دارن حالا تازه یکی بهشون بگه ظاهرت خوب نیست! چقدر اذیت میشن ؟ البته رویا خداییش خوشگله :)) ولی بازم اعتماد به نفسش کمه ! اون دفعه می گفت  دماغم را میخوام عمل کنم !من فقط موندم چی بگم !

یه چی دیگه تو  روابط اینه که یه پسر باید اعتماد به نفس داشته باشه 

این خیلی مهمه  شرط اول واسه یه پسر اعتماد به نفسه 

من تو این رابطه دارم رو خودم کار میکنم خیلی چیزا هست که باید یاد بگیرم 

تا الان خیلی درس های مهمی یاد گرفته ام 

- امروز و دیروز یه تنشی بینمون به وجود اومد که  بیشترش من مقصر بودم و البته باعث شد حس کنم چقدر از خودم بدم میاد واقعا حس بدی بود :((

- کاش میشد بی حس بود کاش اصلا حسی به اسم دلتنگی نبود کاش....

+رویا آدرس اینجا را داره !!! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد