آخرین پست

بچه ها میدونید من از وبم خسته شدم :))

دوست دارم یه جای دیگه بنویسم 

و مخصوصا کسایی که دوست داشتم این وب پل ارتباطیمون باشه گذاشتن رفتن مثل صبا 

البته خیلی های دیگه هستن که دوستشون دارم و باهاشون در ارتباطم مثلا فاطمه و  لی  و مریم کانادا

ولی خب دیگه اگه حرفی بود تو تلگرام :))

حس میکنم اینجا زیاد در مورد خودم نوشتم 

جای دیگه اگه رفتم ناشناس میمونم 

پ ن : تا چند روز آینده این وبلاگ از دسترس خارج میشه

نظرات 2 + ارسال نظر
صبا دوشنبه 21 اسفند 1396 ساعت 16:23

سلام علیکم
پستت که در مورد خودم بود رو خوندم
راستش منم حس کردم زیادی دارم همه رو در جریان کارام میذارم و از طرفی دیدم اون تصوری که از مخاطبای وبلاگم داشتم با واقعیتشون و اون چیزی که هستن و بودن فرق داره البته نه همه ولی خب در مورد یه چند نفری اینطوری بود اینه که زدم نابود کردم وبلاگم رو
فک کنم من همه شماها رو با همدیگه اشنا کردم از طریق وبم:)) امیدوارم هرجا میرید و هر کار میکنید موفق باشی
خداحافظ

:) یکشنبه 20 اسفند 1396 ساعت 23:31

من چی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد