دارم یاد میگیرم که مواظب دلم باشم :) 

م ب خواستنی ترین کسی هست که تا حالا توی زندگیم دیدم ! 

انقدر که ایشون خوبن :) با اخلاق کوشا :)) 

ولی واقعا من اوضاعم بی ریخته الان :( 

مطمئنم چند سال دیگه موقعیت خوب میشه ( مثلا تا پنج شش سال دیگه خدا بخواد ) ولی الان ...

راستی حساب کردم من همین الان ۱۴۰میلیون تو زندگی عقبم !!

(نفسش را بیرون میدهد! ) واقعا چقدر من احمق بودم !!! با این انتخاب رشته با این درس نخوندنا 

ولی مامان میگفت هنوز دیر نشده بهم امید هستش :)

خدایا این سربازی درست بشه 

این کنکور ارشد 

بعدشم اپلای 

خدایا....

بچه ها بچه ها حتما رشته ایی بخونین که بشه خوب ازش پول درآورد نرین این رشته های علوم پایه یا داغون :/ حالا که کسی اینجا نمیاد ولی من نصیحتم را میکنم !!! علاقه صرف مهم نیست پول هم خیلی خیلی مهمه !

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 16 اسفند 1396 ساعت 13:09

چه همه پست رمزی
سه ویژگی شغل خوب ،استعداد ،علاقه ،پول
منم اعتراف میکنم خودمو نشناخته بودم
حتما میشه ،هیچ وقت دیر نیست مامانت درست میگه
ده سال دیگه تو واونی ک از اول کامپیوتر خونده یکسانین و چ بسا ک تو بهتر نباشی
به سن اهمیت نده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد