خستم ...

بچه ها فکرکنم دارم به یکی علاقه مند میشم :((

اولش فقط توجهم بهش بود ولی الان داره بشتر میشه ولی درست نیست بیشتر 

من که هیچ شرایط ازدواج را ندارم :(((

همه چی توی زندگیم بهم ریخته هست :(

اصلا انگار گم شدم 

بی هدف نیستما 

ولی مسیرم را مشخص نمیکنم :((

+یه آهنگ هستش از سحر خیلی دوستش دارم الان دارم گوش میکنم اینه 

https://www.youtube.com/watch?v=MPpw6pF7A9A

+این وبم را یه نفر میخونه که دیگه باهاش راحت نیستم ... میخواستم دامنه ام را عوض کنم ولی فعلا مینویسم 

+مادر امروز میگفت نمیخوای ازدواج کنی ؟   :| بهش میگم فکر میکنی شرایطش را دارم؟ حالا اصلا بحث جدی نبود و خوبه که نیست :(( من کم کمش تو این مسیر اپلای بالای سی میشم تومسیر غیر اپلای هم همین طور 

میلاد خ (نه دوستم یه میلاد دیگه ) حدود 32 سالش هست و هنوز ازدواج نکرده(تا پارسال که مجرد بود ) بعد همش سرش به کار هست این طوری اصلا آدم نمیرسه فکر کنه که تنهاست ! مثل من این چند روز که راحت سرم را میزاشتم زمین و میخوابیدم :) اصلا بیخود نمیگن طرف با کارش ازدواج کرده ها :))


نظرات 4 + ارسال نظر
صبا چهارشنبه 22 فروردین 1397 ساعت 17:18

سلام
نمیدونم امروز چرا اومدم وبت!!! خیلی اتفاقی بود. البته یه ماه پیشم اومدم که فک کنم بسته بودی. اخرین بار ازت یه سوالی کردم جواب ندادی. ببین هرچند که تو کارت زشت بود و نباید وارد حریم شخصی می شدی ولی من برام مهم نیس... برا من فقط مهم این بود که بدونم شماره منو از کی گرفتی؟؟؟ میدونی چرا اینقد اصرار دارم بدونم؟؟ چون لی هم شماره منو گیر أورده بود و گف از توی گروه فلان پیدات کردم و چرت محض بود ... میخوام ببینم این شماره گیر اوردن ها از کجا اب میخوره ؟! لطفا بگو
حالا چه شماره چه ای دی تلگرام

سلام

علی چهارشنبه 22 فروردین 1397 ساعت 02:08 http://Hybrid.blogsky.com

وب زدم. هر که دور ماند از اصل خویش باز جوید روزگار وصل خویش .. ی همچین چیزی بود فکر کنم اره؟

سلام
به سلامتی

سعید یکشنبه 13 اسفند 1396 ساعت 13:27 http://anti-efsha.blogsky.com

سلام. به نظر من کسی نمیتونه با کارش ازدواج کنه، مگر اینکه دچار ضعف قوای مربوطه باشه.

خخخخ نه الزاما

فاطمه یکشنبه 13 اسفند 1396 ساعت 11:06

خب اگه جوری باشه ک اونم هنوز شرایط ازدواج نداشته باشه ،خوبه ک باهم باشین و سه چهار سال دیگه ازدواج کنین ،معمولا البته بعضی دخترا و بعضی پسرا خسته میشن ازین رابطه ها و دلشون میخواد زود ازدواج کنن ... بخصوص دخترا ... و اینکه همه تبعاتش باید پذیرفته شه ...

سلام فاطمه نه اصلا موافق نیستم این طوری !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد