اعتراف

اقا من یه اعترافی لازمه بکنم 

خیلی قبل  توی همین وبلاگ و وبلاگ قبلیم نوشته بودم که دوست ندارم دیگه با هیچ دختری در هیچ نوع رابطه ایی باشم 

البته اگرچه هنوز هم هیچ کسی پیدا نشده که با هم حتی دوست ساده باشیم ! ولی بعضی وقتا واقعا دلم میخواد که با یه نفر حرف از جنس مخالف  بزنم

حتی اگه دوست ساده باشیم :)

این از این 

یه نکته دیگه هم  خطاب به دخترا لازم میدونم بگم 

از نظر ما اقایون دخترایی که بدون آرایش و ساده هستن خیییلییی زیباترن چرا این اصل ساده را نمیدونن دخترا 

وقتی یه پسر میخواد شما را ببوسه دوست نداره کلی موادآرایش هم کنارش میل کنه خخخ

قبول دارم بعضی مواقع رژ  یه دختر را جذاب میکنه  ولی فقط بعضی مواقع اونم  نه اینکه کل صورت را مثل عروسک نقاشی کنین:|

الان ریحانه تو کلاس ما خیلی ساده و بی آلایشه البته من عاشق اخلاقش شدم  ولی خواستم بگم این ویژگی های خوب هم  داره (در واقع داشت چون که دیگه تموم شد ...)

دیگه اینکه اگه یه دختر خوب و مهربون هست کهاحیانا به نویسنده این کلبه حقیر دلداگی داره  زودتر پاشه بیاد یه کامنت خصوصی بزاره شاید نیمه گمشده همدیگه بودیم 

+ راستی از امروز به جمع کنکوری ها پیوستم البته کنکور ارشد  

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه شنبه 30 دی 1396 ساعت 21:20

وای جانم میگه رژ بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد