آخخخخ

امروز انقد خوابیدم که نگو

نمیدونم چون خیلی خوابیدم حالم خوب نیست یا چون حالم خوب نبود انقدر خوابیدم :(

خلاصه روز داغونی داشتم 

هی هم وسطش پا میشدم یه نگاه به گوشی میکردم دوباره میکپیدم :((

همش هم خواب های داغون دیدم 

 توی خواب مثلا رفتم گزارش تحویل دادم  بعد بیدار شدم حس میکردم واقعا تحویل دادم که یادم افتاد خواب دیدم :| آخه قرار بود امروز تحویل بدم 

بقیه خواب هام کابوس های دنبال داری بودن که توش عاجز بودم 

الانم حالم خیلی خوب نیست فط بشینم یکم خر بزنم امتحان داریم :(



نظرات 2 + ارسال نظر

آخی بمیرم :)))))
من دیروز در حد کشندههههههههههههه سردرد داشتم.
داشتم میمردما.
توی آفیس یه ساعت خوابیدم! بین 4 نفر توی یه اتاق!

خدا نکنه :)

فاطمه سه‌شنبه 26 دی 1396 ساعت 19:14

چقدر این خوابیدنا بده .... و واقعا رابطه دوطرفه ایه بین خابیدن و حال بد ...
بابت کتاب ممنونم
موفق باشی تو امتحانت

خواهش میکنم
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد