محسن و تلاوت هاش

من یه هم اتاقی دارم که هم رشته ایی و هم وورودی هستیم و سال اول با هم هم اتاقی بودیم و توی همه این سالها هم یا اتاقهامون تو یه ساختمون بوده یا هم اتاقی بودیم ...

این محسن یه پسر مدهبی در حد حفظ چندین جز از قرآن  هست در عین حال شخصیت شوخ و پر از مسخره بازی  داره اصلا حوصلت باهاش سر نمیره...

این ترم من باهاش هم اتاق بودم و تو این مدت سه ماهه از بس بهم خوش گذشت ده کیلو وزن زیاد کردم 

محسن خیلی به تلاوت و آهنگ های قدیمی علاقه داره و بعضی شبا بلند ! میزاره !

البته منم جبران میکنم و تلاوت های خوبی ازSia  و  آندره برگ و ..براش میزارم 

خلاصه یه رقابت تلاوتی بین ما هست...

دیروز صبح از خواب بلند شده همینجوری که روتحت خوابیده بود شروع کرد تلاوت زنده اجرا کنه 

البته  منم تلاوت فاخر I Really Like You را از Carly Rae Jepsen گذاشتم که جبران بشه 

پ ن : محسن را خیلی دوست دارم یکی از بهترین دوستای دوران دانشگاه بود انقدر ما با هم ماجرا های خنده دار داریم :)

خاطرات شیرینی از ترم یک 

خدایا چرا نمیشه اون روزا دوباره تکرار بشه؟

 


نظرات 2 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 25 دی 1396 ساعت 14:17 http://l-r-y.blogsky.com

وااای خوابگاه :(

خاطره میشه همش

فاطمه شنبه 23 دی 1396 ساعت 22:55

ههههه چه باحال ، دوستی تون پایدار

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد