دل خسته

دلم گرفته و خیلی حرفاهست که کاش یه نفر بود بهش می گفتم...

ولی دیگه اینجا هم نمیشه بگم این حرفا را 

یکی از بچه ها اینجا را پیدا کرده ( ماجرا اغتشاش های کوی هم از شیرین کاری هاشه)

و من دیگه نمی تونم حرف دلم را بزنم ...

شاید اصن نوشتن حرف دلم تو  فضای مجازی اشتباه باشه 

شاید یه فولدر ساختم روهارد کامپیوتر و همونجا نوشتم ...

همین ...

اینجا میام  بازم ولی نوع پست هایی که دیگه اینجا مینویسم عمومی ترن .

نظرات 3 + ارسال نظر
علی شنبه 16 دی 1396 ساعت 01:23

چقدرم که خصوصی بود تا الان!

فاطمه شنبه 16 دی 1396 ساعت 00:39

مهم اینه ک تعطیل نکنی و حرف دلتو ی جابزنی ،هارد یا بلاگفا یا دفتر ...
ولی اگه حس میکنی کسی باید حرفات ببینه و اینجوری ارومتری ، ی وبلاگ دیگه بساز و خودتو کمتر معرفی کن
امیدوارم ب آرزوت برسی و دلتنگیاتم تموم شه

ممنون

علی جمعه 15 دی 1396 ساعت 20:20

اقاااااا. من قول میدم وبت نیام. بیا هر چی دلت میخواد بنویس

نه بابا بیا قدمت رو چشم :)
ولی دیگه اینجا مطالب عمومی میزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد