آخرین کلاس

امروز آخرین کلاس درسی را به عنوان دانشجوی لیسانس بیوتک رفتم 

برای من این پنج سال خیلی مزخرف بود 

چقدر بد گذشت 

همین.

پ ن : ریحانه آخرین دختری بود  که تو بیوتک روش کراش داشتم. امروز فقط دوبار سرم را برگردوندم نگاهش کردم.امیدوارم دیگه هیچ وقت روی هیچ دختری کراش پیدا نکنم !

یه جوکی بود میگفت که دل دخترا عین قبرستونه هر کی بره توش بر نمیگرده ولی دل پسرا عین هتله معلوم نیست کی میره کی میاد 



نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 14 دی 1396 ساعت 19:33

حله حله
ولی فک کنم باز برداشتی رمزو

نه درسته...

فاطمه چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت 08:25

عجب ک دلت دریاس


چ کنیم دیگه

گیتی دوشنبه 11 دی 1396 ساعت 21:11 http://fileazmoon.com

سلام .اگر مایل به تبادل لینک هستین لطفا منو با عنوان " دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه " لینک کنین و خبرشو بدین تا منم شما رو با هر عنوانی که دوست داشتین لینکتون کنم .ممنون .

سلام
نه مرسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد