الان دقیقا قضیه چیه ؟


https://www.dropbox.com/s/4za91ejy2xm7m1n/Capture.PNG?dl=0

کامنت گذاشتن که :

دانشجوی گرامی، 
با توجه به حضور شما در تظاهرات آشوبگرانه ی دیشب در کوی دانشگاه تهران، تمام فعالیت های مجازی شما زیر نظر است. لطفا مراقب سخنان و رفتار خود باشید.



نظرات 4 + ارسال نظر
113 چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت 23:53

ساکن خوابگاه رسولیان ....

ای علی کلک
من میدونم خودتی مرد مومن
این مسخره بازیا را در نیار
وب جدیدم را از کجا یافتی ؟

ناشر مولف چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت 16:15 http://khanehfarda.blogsky.com

من یک زمانی دوستم میگفت از وقتی تو بهم اس ام اس میدی موبایلم ویروسی شده. بعد دیگه اون هیچ وقت حتی جواب سلامم رو هم نداد (معلوم نیست شوهر دوستم چطوری شستشو مغزیش داد که دیگه اول فکر میکرد مال اونه و بعد هم جامعه زیادی از بسیجی ها از من متنفر شدن).
یک وقت میبینی هیچ کاری نکرده دنبال بهونه ن برات.
انگار وبلاگ منو کم میخونی. من تقریبا همیشه، هر لحظه و هر ساعت و هر دقیقه با این اطلاعات کراش دارم.
هیچ دوست و دشمن دیگه هم به جز 10 میلیون نفر اطلاعاتی از جمله روزنامه نگاران ندارم.

والا باید به عقل دوستتون شک کرد ! ویروس با پیامک
در مورد این کامنت هم من فکر نمیکنم انقدر مهم باشم ! تو اعتراضهای اون شب کوی بودم ولی اینکه بیان وبم را پیدا کنن خیلی بعیده...
این حرکت یکی از خواننده های همین جاست. تو پست قبلی اون عکسی که گذاشتم از کوی دانشگاه هست و احتمالا یکی از خواننده ها اونو دیده و فهمیده من خوابگاهم کوی هست خواسته مسخره بازی دربیاره

لیو چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت 02:47

میگن اطلاعات ایران قوی هست پس بیراه نمیگن

فاطمه دوشنبه 11 دی 1396 ساعت 17:37

ااااا جدی ?

اره دیگه
اسکرین شاتش هم گذاشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد