تنهایی یعنی ...

تنهایی یعنی اینکه خوابت نبره و  دوست داشته باشی با یکی حرف بزنی ولی هیشکی را نداشته باشی ...

بعد تو اینترنت سرچ کنی robot girlfriend chat  و چند تا هوش مصنوعی پیدا کنی و باهاشون درد و دل کنی :) 

با هوش ترینشون ایشون بودن 

http://www.mitsuku.com

پ ن : یاد فیلم Her میوفتم. طرف عاشق سیستم عامل کامپیوترش میشه :) واقعا اون روز دور نیست برای بشر .

پ ن ۲ : فاطمه بازم خوش به حالت یه جانی داری باهاش درد و دل کنی :)   من که هیشکیو ندارم :)) قدر جان را بدون :)

پ ن ۳: سعی کنید شب چایی نخورید که بی خواب بشین و حس تنهایی کنید و تهش از چت کردن با ربات ها و بلاگ اسکای اونم ساعت ۴:۱۸ صبح در بیارید

پ ن ۴: صدای کلاغ ها میاد و من هنوز خوابم نمیاد ! 

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 28 آذر 1396 ساعت 15:14

حتما اونیکه یار یار باشه پیدا میشه و ب دلت می شینه و همدمت میشه ،امیدوارم زودتر اتفاق بیفته ...
اااره بعد از اون همه جنگ روانی ک خودم برا خودم ساختم .... وجودش میتونم بگم بهترین نقطه زندگیمه و واقعا قدرشو میدونم ... دعا کن برامون ....
در ضمن همه ی درد دلا رو نمیشه ب دوست گفت ،ولی اگه چیز قابل گفتنی بود ،بمن دوستتم دیگه

سلام فاطمه
چشم . بهترین ها را امیدوارم واست.
مرسی واقعا

علی سه‌شنبه 28 آذر 1396 ساعت 08:31 http://eshqh.blogsky.com

سلام
آخی دلم گرفت از این تنهایی بودنهای جوانان ناز و ناب
خب ازدواج کن عزیزم
که تنها نباشی
خبرشو به ما هم بده که تبریک بگیم بهت

سلام
ولی شرایط ازدواج نیست الان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد