روش زندگی

به نظرم به جایی از زندگی رسیدم که باید یه سری تغییرات توی روش زندگیم داشته باشم .

مهم ترین چیزی که نیاز دارم نظم هستش ! الان خیلی ساعت خواب و بازدهیم بده 

با اینکه چندروزه دارم تلاش میکنم ساعت خوابم را منظم کنم هر شب ساعت 4 خوابم میبره و صبح تا دیر وقت خوابم :|

حالا امشب تا صبح بیدارم و فردا هم تا بعدازظهر کلاس دارم احتمالا از فردا شب همون ساعت 10 تا 5 بخوابم :)

فصل امتحانت ه میاد ومن لهم :))

+ راستی کنکور ارشد کامپیوتر نوشتم نمیدونم قبول میشم یا نه کارم بسی سخته ! قبول نشدم میرم سربازی :) با این حال تلاشم را میکنم 

برای بعد  وقتی ارشدقبول بشم /یا سربازی رفتن هنوز برنامه مشخصی ندارم 

+  مهم ترین اولویت فعلیم برنامه نویسی کامپیوتر و زبان هست تا ماه های آینده :)

+ اقا من خیلی بی دین شدم ... کاش تکلیفم  با خودم مشخص بود... بهتره دیگه اصلن برام مهم  نباشه ... خسته ام 

+ محمدرضا (خودم را میگم ) زندگی را آسون بگیر ... 

+ اقا اینجوری (مثل من !)  دانشگاه نیاین ! سال های عمر جوونیتون را تو این رشته های بیخود هدر ندین! همین 

پ ن : یه سایتی هست به اسم    https://medium.com/  خیلی سایت خوبیه پر از نوشته ها در مورد موضوعات مختلف 

پ ن 2 : این چند روزقرار بود تم تحویل بدمهیچ کاریش را نکردم اصلا حوصله هیچ کاری نداشتم. 4




نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 28 آذر 1396 ساعت 15:08

آره هست شاید ،و پیامبر هم بوده ولی مطالعه کمک میکنه ببینی واقعا چجوری بوده و .... البته خودمم تو مایه های توام و تازه مطالعاتم ناقصه ... آخه کتابای اینجوری حوصلمو سرمیبره

بله
من قبلا خیلی کتاب دینی میخوندم ولی الان واسم تکراری شدن .

فاطمه دوشنبه 27 آذر 1396 ساعت 09:10

برای بی دین شدنت کتاب بخون ،تاریخی
ک محکم بی دین شی و هی فکر نکنی داری اشتباه میکنی ....

آخه هر چقدر هم کتاب بخونم نمیشه
مسئله اش اینجاست که به نظرم واقعا یه خدایی هست یه پیامبری بوده
همه اینا نمیتونه اتفاقی باشه
ولی از این دینی که به عنوان دین میشناسیم حالم بد میشه ! خیلی اشکالا توش هست
تو مستندthe story of god مورگان فریمن اجرا میکنه در مورد دین های مختلف حرفهای جالبی میزنه. (وقت داشتی ارزش دیدن داره )
انقدر اشتراکات بین اسلام و مسیحیت و یهودیت هست که اصن آدم شوکه میشه ! برای همین فکر میکنم اصلن مهم نیست چه عنوانی داشته باشیم مسیحی یا مسلمون یا ... مهم تر از اون انسان خوبی بودن هست .

beny20 یکشنبه 26 آذر 1396 ساعت 18:35 http://beny20.blogsky.com

سلام
چه پست پر ماجرایی بود ...

ولی خب این همه درس خوندی
حالا دو سال هم بری سربازی چه وضعیه
به نظام علاقه نداری یجاا بری توی کار :)

سلام
واقعا سربازی وقت تلف کردنه :/
کلی آدم را عقب میندازه
امیدوارم به خوبی تموم شه :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد