چقدر تنهایی بده

محسن  از دوشنبه پاشده رفته خونه 

من اینجا تو اتاق از تنهایی دارم میترکم ! 

الان فهمیدم اصلا تحمل تنهایی را ندارم 

پ ن : الان که دارم این پست را ویرایش میکنم در حد گریه کردن حالم 

شدم عین اون روزا که افسردگی داشتم :(((

کاش یکی بود باهاش دردو دل میکردم 


نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 26 آذر 1396 ساعت 08:40

مرسی ،لطف میکنی
:)

فاطمه شنبه 25 آذر 1396 ساعت 17:59

محمد رضا من ی سوالی دارم ازت

ببین تو رتبت خیلی خوب بوده ، میخام درباره ریاضی و فیزیک راهنماییم کنی ، چی بخونم و از چ کتابی و هرچی ک لازمه ... درباره درسای عمومی هم اگه پیشنهادی داری بهم بگو
مرسی ،ببخشید ک مزاحمت و زحمت ایجاد میکنم

سلام فاطمه
اخه من پنج سال پیش کنکور دادم کتابا عوض شدن شاید الان کتابای خیلی بهتری باشن در مورد کتابا از بچه های ورودی جدید میپرسم برات
ولی من سال کنکور فیزیک انرژی اتمی را میزدم
تو تجربی ولی یادمه خواهرم مهر و ماه داشت از اون کتاب جامع ها کتاب خوبی بود هندسه ۱ را از رو اون زدم
عمومی ها هم یه سری کتاب داشت کانون، زرد عمومی من تو عید دستم به اون بند بود :)
پیشنهادم اینه که اولویتت تخصصی باشه وقتی حوصله هیچ درسی نداری یا میخوای استراحت بدی بخون :) خود کتاب های درسی را هم بخون
خواهش میکنم . مراحمی . باز هم سوالی بود در خدمتم . موفق باشی ان شالله :)

فاطمه شنبه 18 آذر 1396 ساعت 18:38

خب تو اتاق نمون
پاشو دست خودتو بگیررر
خودتو ببر کافه ،ببر پارک ببر رستوران ...جاهایی ک دوست داری ، ی هدیه برا خودت بخر
گریه هم عیبی نداره

اره
تنهایی رفتم کوه :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد