شناخت از خود

من تجربه بدی از بودن توی شرکت دکتر ز داشتم و قبلا  فکرمیکردم به خاطر این بوده که من استعدادم تو کار بیو یا کار آزمایشگاهی کم  هست 

اما امروز یکم به این موضوع عمیق تر فکرکردم به این نتیجه رسیدم که دلیل اصلیش نه استعداد بلکه نظم بوده 

الان سبحان که اونجا داره کار میکنه استعدادش از من بیشتر نیست ! اما سخت کوش و منظم تر هست همین !

اگه بخوام به خودم روحیه بدم  که تو بیو فعالیت کنم باید اینو به خودم گوشزد کنم که واقعا من چیزی از بقیه کمتر ندارم حداقل تو استعداد

انگیزه هام قوی هستن ولی پخشن !

من عاشق کامپیوترم 

من عاشق کار های هستم که نتیجه ملموس دارن 

من عاشق فیزیک و شیمی هستم 

من عاشق علم ام 

بنابراین توبیوتک موفق خواهم بود 

میدونم الان هوا ابری هست 

ولی پرتوهای نور  را میشه دید که از لابه لای ابر ها رد میشن 

به امید روزی که آدم موفقی هستم :)

بیو آینده روشنی داره میشه باهاش خیلی از مواد ارزشمند راساخت 

میشه زندگی انسان ها را متحول کرد درسته الان شروع این علم هست ولی  این باعث میشه که اقیانوس آبی باشه 

پ ن : من به رباتیک هم علاقه دارم ولی مهارت های فنی مکانیکی و برقی را ندارم. بیوتک هم دوست دارم وبا پایه اش اشنا ام ولی تو بازار فعلیش تو ایران نیستم.

با همه اینها به نظرم همه موفقیت ها مثل قله ها میمونن. یه کوهنورد میتونه قله های مختلفی را انتخاب کنه برای صعود درجه دشواری ومنظره های هر کدوم از این قله ها با هم فرق میکنه . و البته هر کدوم زیبایی های خاص خودشونم دارن .یه کوه بی آب و علفه یه کوه پر از برفه یه کوه پر از گیاهه 

ولی همشون زیبان .


مسیر بیوتک را اگه مثل یه کوه بدونم تا حالا سخت نبوده ولی  بد بالا اومدم ! برای همین ناامیدی و نگرانی داشتم :( 



پ ن 2:  ارشد تو گروه ایی که الان هستم چیز جدیدی بهم اضافه نمیکنه! از یه نظر آزادم چون درس ها سخت نیست ولی من که آخرش باید سر یه سری کلاس برم خب پس بزار سر کلاسی برم که یه عالمه چیزهای جدید یاد بگیرم :)

بنابراین کنکور ارشد میخونم ان شالله شریف قبول بشویم :)

میدونم سخته و ریسک این هست که به سرباز وطن تبدیل بشم ولی برای رسیدن به جاهای بزرگ باید ازدلخوشی ها و لذت ها دل کند 

من الان خیلی راحتم نه درس آنچنان  سختی هست  خوابگاه اوکیه برنامه نویسی وکامپیوتر هم میتونم تمرین کنم. ولی وقتی  برم برای کنکور باید خونه باشم که  سخته ! برای  درس خوندن باید تلاش زیادی بکنم و اگه قبول نشم سربازی معلوم نیست چی میشه! با این حال باید رفت ! اگه دریانوردا هم اینطوری فکرنمیکردن هیچ وقت جاهای جدید دنیا کشف نمیشد ! باید رفت 







نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 24 آذر 1396 ساعت 22:14

ههههههه پس خوبه دیگه

فاطمه شنبه 18 آذر 1396 ساعت 18:35

ایشالله موفق میشی
حس میکنم ی کوچولو اعتماد بنفست کار داره
دانشمند مملکت قوی باش

ممنون شما هم موفق باشین
نمیدونم
فکر نکنم از اعتماد به نفس باشه اخه همین طوریش زیاد هم هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد