تصمیم زندگی‌

من چهار سال پیش تصمیمی گرفتم و الان دارم با نتایج اون تصمیم زندگی میکنم ! 

از ته دل از نتیجه اون تصمیم راضی نیستم ! شرایطم باید خیلی بهتر از این میبود ! 

البته شایدم من انتظارات  بیش از حد دارم و خیلی هم تنبلم در عین حال ! 

الان چیزی که برام مهمه اینه که باید پول دربیارم ! 

شرکت خودم را داشته باشم ! و آدم خفنی باشم ! 

احتمالا ارشد خسته ایی تو بیوتک خواهم داشت چون مقدار قابل توجهی از زمانم روی برنامه نویسی میخوام بزارم ! البته این زمان که میزارم خیلی خوبه و سرمایه گذاری روی آینده است. اولا برای اپلای skill خوبی محسوب میشه دوما پول میشه ازش درآورد و سوما اگه یه موقعی قصد فرار داشتم به عنوان یه راه فرار میتونم ازش استفاده کنم . 

پ ن  ۱: هنوز وقتی به وقتی که تو شرکت دکتر ز بودم فکر میکنم استرس میگرم ! چ تجربه تلخی بود ! واقعا دوران بدی بود :( 

پ ن ۲: یه عالمه درس روی هم جمع شده ! چقدر سختن درسای این ترم ! آییییش 

پ ن ۳ : خیلی بی نظمم ! چکار کنم واقعا ! 

پ ن ۴ : امیدوارم این دفعه کسی را نپیچونم ! آمین ! 

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 8 آذر 1396 ساعت 22:57

منم
ولی هی نگو تنبلم ، روت تاثیر میذاره

سلام
چ عجب از این ورا
خب حداقل بی نظمم ! اره باید آدم باید به خودش چیزای خوب تلقین نماید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد