الویت های آینده

من یه ترم دیگه خدا بخواد لیسانسم تموم میشه 

اولویت هام اینه 

1- یادگیری برنامه نویسی  و پیدا کردن کار در ماه های آتی 

الان یه آشنایی ابتدایی با برنامه نویسی دارم  ولی هنوز تجربه ودانش  کافی ندارم  و   به عنوان کارآموز میتونم کارم را آغاز کنم. و روی یادگیری هم سرمایه گذاری نمایم . این چند ماهی که میرم تهران باید به این هدف برسم.

زبان هایی که آشناام 

, HTML , CSS, JAVA Script 

زبانهایی که در حال یاد گیری ام 

ASP.NET(C#)

زبانهایی که به نطرم باید روشون کارکنم

PHP ,  Python,  SQL

2- کار با درآمد متوسط تو اصفهان 

بهمن که درسهای دانشگاه تموم میشن میام اصفهان و باید با توجه به تجربه هایی که کسب کردم   باید یه کار با درآمد متوسط پیدا نمایم  تا زمانی که اعزام سربازی بشم. 

3-سربازی ! احتمالا اسفند دفرچه را بتونم پست کنم و ترجیحا الویت هاماینه 

  1. سرباز معلم بشم  چون وقتم خیلی باز میشه و میشه از دوران سربازی استفاده کرد.
  2. سرباز معلم نشد حداقل تو اصفهان بیوفتم  که نصف روز باز باشم 
  3. دیگه اینا نشد سخت میشه کارم ...
تو دوران سربازی باید زبان خیلی بخونم . مخصوصا زبان آلمانی و انگلیسی . یه سری کتابای تخصصی کامپیوتر را هم بخونم. ( این دو تا را فرقی نمیکنه کجا بیوفتم باید انجام بشه ) هرکدوم از موارد یک و دوهم شد خدا بخواد باید کار تو زمینه کامپیوتر  پیدا کنم اینجا واقعا خیلی مهمه :|

4- بعد از سربازی  مدارکم را میتونم آزاد کنم . حالا این  من ترجیحم اینه که از کارشناسی کامپیوتر را شروع کنم  ولی خب نمیدونم اون موقع اولویتم چی میشه اولیت هایی که مینویسم ایناست. در ضمن برای شروع درس خوندن کارشناسی حتما باید مقدار خوبی پس انداز داشته باشم . حتی شاید مجبور بشم یه سال کار کنم بعد بیام  درس بخونم.(سربازی اگه موارد یک و دو باشه از این نظر خیلی خوب میشه )

الویت ها 

  1. کارشناسی کامپیوتر در آلمان یا یه کشوری که بورس بشم  یا هزینه های زندگی را بتونم از پسش بر بیام
  2. ارشد کامپیوتر یا فیلد بیو-کامپیوتر در خارج از کشور ( احتمالا با توجه به پس زمینه بیو که دارم گزینه بیو -کامپیوتر بشه که معقوله بعدشم اونقدرا بیو بد نیست حالا)
  3. کارشناسی کامپیوتر در ایران  ( پیش شرط اصلیش داشتن هزینه های تحصیله !) و اپلای ارشد 
  4. ارشد کامپیوتر یا بیو-کامپیوتر و اپلای دکتری( دیگه کف کفش باید این باشه ؟)
اینکه اصرار دارم رو کامپیوتر به خاطر اینه که دستم باز تره برای روباتیک و ...   ولی خب ترکیبی از این دوتا هم شد خوبه.

این  الویت ها ممکنه تغییر کنه .مثلا سو چهار ممکنه به جایی برسم که دوسال زودتر رفتن و هزینه ها برام مهم تر باشن ...


در کل اوضاعم یکم بده !  مثلا همون اول رفته بودم کامپیوتر الان انقدر اذیت نبودم :( ((وای بازم این افکار منفی اومدن ))

باید کنار بیام دیگه ... اشتباهایی هست که خودم مرتکب شدم.

اهان نکته : در مورد این بورس و این موارد هم باید تحقیق کنم ...

دیگه اینکه واقعا چرامن علاقه ام به بیو انقدر کمرنگ شده ؟ چون گزینه بهتر پیدا کردم یا چون انقدرتوش  بدم  و یا کار توش نیست ؟

 این روزا تلاشم کمتر شده  هفته های قبل تر خیلی بهتر بودم :(

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد