آینده چی میشه

الان من از دوستام و کسایی که با هم بودیم عقب ترم. مثلا همین آجی مریم . ما با هم کنکور دادیم با هم رفتیم دانشگاه و الان آجی درسش تموم شده و میخواد بره طرح  و من هنوز درسم هم تموم نشده. یه ترم دیگه دارم 

آجی طرح بره حدود دو تومن حقوق داره و من باید برم سربازی :|

الان همون سال کنکور درست انتخاب رشته کرده بودم و رفته بودم کامپیوتر شریف الان منم کار میکردم و پول در می آوردم. اومدنم به بیوتک یه اشتباه بود. 

ولی با همه اینها ناامید نیستم. من برخواهم خاست  به قول خارجی ها rise again 

سربازی میرم و از اول کامپیوتر میخونم . حتی دوست ندارم برم اول ارشد . از اول اول . کار میکنم و درآمد خواهم داشت . باید بتونم هزینه های دانشگاه و ترجیحا خونه یا خوابگاه  هم بدم.

برای ارشد حتما حتما باید اپلای کنم . 

بله الان آجی مریم از من جلوتره ولی چهار سال بعد بهش میرسم. و شش سال بعد ازش جلو میزنم.

سربازی یه مسئله مهمه الان . سربازی باید یه جایی باشم که فرصت خالی داشته باشم . باید بتونم برنامه نویس را بخونم . درس های کارشناسی کامپیوتر را فول بشم. وقتی که سربازیم تموم میشه پول داشته باشم. 

خدایا کمکم کن .

لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد