BIG

این ویدیو را ببینید . خیلی خوبه .

https://youtu.be/jvBaRf9LHDs

موفقیت از نظر افراد مختلف متفاوته وهرکسی با توجه به ذهنیت و شرایط خودش یه تعریفی از موفقیت داره...

برای رسیدن به موفقیت 

باید کتاب بخونین.B: BOOKS 

با افراد که موفق ان یا به موفقیت شما کمک وراهنمایی میکنن ارتباط داشته باشین I: INDIVDUALS

و هدف های بلند داشته باشید. G: GOALS

کتاب باید بخونم ! حسابی !

دوست های خوب پیدا کنم ! باید دقت بیشتری تو افرادی که باهاشون ارتباط دارم بکنم . 

واقعا الان  که خیلی دوست ندارم ولی کسایی که الان میشناسم و به نظرم اوکی ان اینان :

میلاد ، امیر ، رفیعی ( که البته خیلی ارتباطم باهاش کم شده و راحت نیستم باهاش)  ,و MR.MOTALEHI

و هدف های بلند دارم. 

درسته که تو گذشته شکست هایی داشتم.  مثلا اینکه خوب درس نخوندم ولی برای رسیدن به هدف هام تلاش میکنم اگرچه سختی های زیادی هست . 

آقا من برنامه نویسی  وهوش مصنوعی را دوست دارم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد