وقتی حس میکنم دوستم نداره

میدونید با اینکه رویا خیلی دختر خوبیه ولی حس میکنم اصلا هیچ حسی بهم نداره !

وقتی میگم هیچی یعنی هیچی 

اینکه زمانی که دیگه میشه همو ببینیم هم داره تموم میشه شایدم به خاطر اینه احساس خوبی ندارم

خلاصه ته دلم حس میکنم همه چی یه طرفه هست 

یه چیزی تو ذهنم بود ازش  بخوام اما  وقتی اینجوری حس میکنم اصن نمیشه درخواستمو مطرح کنم 

نه اینکه بترسم از چیزی ؛ بیشتر نمیخوام 

امروز هیچ واکنشی نداشت وقتی دستاشو گرفتم حتی نگاهی هم نکرد :(


+شاید این نوشته ها را  بخونی امیدوارم ناراحت نشی اینا فقط  توی ذهن من هست 

+شاید مهم ترین چیز پول باشه توی دنیا شاید کل این مدت من اشتباه فکر میکردم  شاید داشتن ماشین ایکس  خیلی  مهم تر از هر حسیه که توی قلبت هست 

شاید حق با اونایی هست که نگاهشون به دخترا اینه که به چیزی  خودشون که میخوان برسن و به نظرشون دخترا یه سری موجودات احمقن شاید من احمق بودم که فکر میکردم این درست نیست 

من همین الانم هم بخوام به پول برسم قبل از سی سالگی واقعا میتونم پولدار بشم مسئله اش این بوده که من هدف زندگیم را پول نزاشتم شاید باید یه نگاه دوباره به هدفای زندگیم بکنم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد