مسیرای خوب :)))


در مورد رابطه خودم با رویا از اولش من میدونستم  قراره برم سربازی و این نا معلومی توی مسیر زندگی را میدونستم 

الانی که دارم میرم ارتباطمون کم میشه اما دوست دارم بعد این دو ماه آموزشی تهران باشم و حتما ارتباطمون ادامه دار باشه  

من تو این ارتباط واقعا رشد کردم  و رویا همون تیپ دختری هست که دوست دارم اگه قراره  ازدواج کنم  باهاش باشم 

حرف از ازدواج الان واقعا زوده اما من دارم ایده ها  فکر هام را مینویسم 

برای ازدواج من خیلی چیزا باید بدست بیارم که چند سال طول میکشه و تازه نمیدونم  چقدر 

تلاش کنم واقعا میشه 

مثلا سربازی تهران باشم  و بتونم نیمه وقت هم کار کنم 

هم یه پس اندازی میشه و هم درسم را میخونم  و هم  ارتباطمون ادامه پیدا کنه و شناختمون بیشتر بشه 

از بعد سربازی باید ببینم از زندگی چی میخوام 

چیزی که تو خودم میبینم  اینه که تو درس کلی استعداد و  توانایی دارم 

اگه قراره با رویایی باشم که میخواد ایران بمونه و حس و حال ارشد خوندن و اومدن  مسیر اپلای را نداره و خودم هم دلم پیش این رویا گیر کنه به این گزینه فکر میکنم که برم دندونپزشکی و این چند سال هم کار میکنم کنار دایی 

درسته تا میاد درسم تموم بشه سی سالم میشه ! اما تو این مدت هم درامد کار شرکت خوبه و هم اینکه بعدا آینده کاری تضمین شده هستش و من آدمی هستم که دوست دارم  درسا و ماهیت شغل را :)

یه دندونپزشک که تو کار تولید تجهیزات پزشکی هم هست. من از دوران  دبیرستان  دوست داشتم که یه شرکت تولیدی داشته باشم  برای همین عاشق مکانیک بودم :)

الانم  که اومدم تهران پیش داییم یه خوبیاش این بود که از نزدیک لمس کردم کار تولیدی  چیه :) خودم هم که مسئول بخش تولیدم خخخخ

فقط بدیش اینه که ایران میمونیم  یه چند سالی !

بعد این دوران سربازی اگه   با رویایی بودم که حس و حال ادامه تحصیل داره یا اینکه با رویایی  نبودم  و خودم تنهایی بودم ! میرم ارشد و ان شالله یه سه چهار سال دیگه دانشجوی در یه کشور غربی یا شرقیم خخخخ 

من دوست دارم اون طرف هم میرم شرکت خودمو داشته باشه حالا تو زمینه پزشکی - مهندسی 

اینکه بیوتک خوندم و بعدش اومدم کامپیوتر  دستم را تو کار خیلی باز میکنه چون هم جنبه های زیستی موضوع را میدونم و هم به جزییات  فنی اش وارد میشم 

خیلی فیلد BIOMEDICAL  ENGINEERING  مهندسی زیست پزشکی را دوست دارم بعد حوزه ی گسترده ایی هست و آینده دار و  عالیه :)

خلاصه اینکه در هر دو صورت حس میکنم  مسیرای خوبی تو زندگیم هست :)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد