یار و یار ؛ این روز ها دیگه تکرار نمیشن

امروز توی تاکسی که میومدیم به رویا  گفتم  این روز ها دیگه تکرار نمیشن 

واقعا هم همین هست قدر لحظه ها را باید بدونیم

قدر  گرفتن دست های مهربونش 

من شاید قبلا جذب خیلی دخترا شده باشم ولی هیچکدوم  الان به نظرم اونی که باید باشن برای من نبودن به جز یه نفر که شخصیتا خیلی شبیه رویا به نظر میرسید  سها 

اینکه الان میدونم چجور دختری به وجودم آرامش میده این خودش کلی حرفه ! تو ازدواج و زندگی آینده و اینا 

رویا اولین دوست دختر من بود اما بهترین هستش 

مهم نیست که قبلا  با کلی دختر دوست نشدم مهم اینه که حتی این مدت کم با یه آدم درست دوست شدم 

خلاصه اینکه خیلی حس رضایت دارم :)

از نظر احساسی کلی رشد کردم 

از نظر عاطفی خیلی خوب بود 

امیدوارم ادامه دار باشه










نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد