صبر !

ایجاد حس توی دخترا خیلی نیاز به صبر داره 

من توی ارتباط بین خودم و رویا  این پتانسیل را میبینم که قضیه جدی بشه 

یعنی تا اینجا من خیلی کاستی ها داشتم ولی یکم دقت کنم واقعا میشه یه رابطه خوب ساخت 

رابطه خوب برای رویا به نظرم این چیزا را باید از طرف من داشته باشه 

-پسری باشم که مهربونه به رویا توجه داره و ازش حمایت میکنه یه جورحامی هم عاطفی و هم توکارا حالا جایی آدم میتونه

-از نظر فکری و رفتاری باید جلوتر باشم الان فکر کنم حتی عقب تر هم  هستم  

- خدایی اینا نباید فقط در حد حرف باشه 

-درآمد خوب نیازه فکرم اینه برنامه نویسی  را قوی بشم  سربازیم معلوم بشه یه فکر خوب بچینم 

-درس ودانشگاه کلی کار دارم برای درسا و هیچی نخوندم !

- کلی مطالعه باید بکنم واقعا نیاز دارم بیشتر بدونم 

خدایا کمکم کن :) مرسی 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد