رویای خوب

روز شنبه صبح که رویا اومد حتی بهم نمی تونست نگاه کنه

من حرف  دلم را گفتم 

بهش گفتم که کارم اشتباه بوده 

بهش گفتم گذشت هاش الکی نبوده بلکه باعث رشد یه آدم شده 

و گفتم که دوست داشتن  ازسمت تو بیشتر بوده ؛ دوست داشتن واقعی 

باورتون میشه چقدر قلب این  دختر بزرگه ؟

اولش اومد در مورد ساعت ها پرسید اینجا بود  که حس کردم  میخواد ببخشه :)

ازش پرسیدم که منو میبخشی  واون با لبخند گفتش نه :) واقعا نه ایی از بهتر سراغ دارین ؟

واقعا  خوشحال باز با هم هستیم 

قرار گذاشتیم در مورد این مسائل با هم حرف بزنیم 

دیشب خوب حرف زدیم 

واقعا حس خوبیه بودن باهاش 

امیدوارم بهم دیگه برسیم 

بتونیم یه زندگی خوب درست کنیم 



نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 9 مهر 1397 ساعت 23:06

الهی که رویات به حقیقت بدل بشه

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد